Apua! Hiukset lähtee!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Annu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Annu

Vieras
Mistä voi johtua runsaskin hiustenlähtö?
Kilpirauhaskokeet otettiin terveyskeskuksessa viikko sitten (tosin muista syistä) Ja ne oli ihan ok.
Voiskohan johtua hormooneista, jos ne ois jotenkin sekaisin, kun menkatkin tulee ihan miten sattuu?
Alkaa jo hirvittämään, kun aina ollut tosi paksut hiukset ja nyt on ohentuneet jo selvästi =/

Sulla "vaihtuu" hiukset. Mulla lähti joulun alla hiuksia tukoittain, ihan vähän kuin vain vetäsin tukkaa niin kädes oli jo 15 hiusta. Nyt lähtee enää se normaali hiusmäärä päivässä, ilmeisesti vaihtokausi on ohi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sulla "vaihtuu" hiukset. Mulla lähti joulun alla hiuksia tukoittain, ihan vähän kuin vain vetäsin tukkaa niin kädes oli jo 15 hiusta. Nyt lähtee enää se normaali hiusmäärä päivässä, ilmeisesti vaihtokausi on ohi.

Ei oo kyllä ikinä ennen ollu tollasta noin selvää "vaihtumiskautta", mut toivottavasti ois sit vaan semmosta

Alkuperäinen kirjoittaja Annu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ei oo kyllä ikinä ennen ollu tollasta noin selvää "vaihtumiskautta", mut toivottavasti ois sit vaan semmosta

Ei mullakaan ennemmin. Mulla oli samaan aikaan viel stressiä et sekin varmaan oikein kiihdytti hiusten irtoamista.

Yhteistyössä