Apua! Häntäluu kipee!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
:o siis ihan yhtäkkiä vaan? Oudot oireet, sinuna soittaisin lääkärivaraukseen ja kysyisit onko aihetta tarkastukseen. :hug:

Soitin eilen ja pyysi soittamaan tänään aamusta puol 8 mutta arvaas kuka nukku sillon? Yö meni valvoessa.
Sano se täti eilen että ei vaarallista :/

Ei sille oikeen voi mitään tehdä jos sulla on häntäluu murtunut. Se voi tapahtua ihan huomaamattasikin vaikka et olis mielestäs mihinkään kolauttanut. Mulla meni aikoinaan koulussa vaan niin, että telinevoimistelussa tein kuperkeikan. Ei edes sattunut, mutta parin päivän päästä oli häntäluu ihan turkasen kipeä tosi monta viikkoa. Myöhemmin meni sitten uudestaan jostain pikku tömähdyksestä. Ei sitä aina huomaa jos se murtuu ja sille ei juurikaan muuta voi, kun kärsiä ja syödä särkylääkkeitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Puupään Justiina:
Ei sille oikeen voi mitään tehdä jos sulla on häntäluu murtunut. Se voi tapahtua ihan huomaamattasikin vaikka et olis mielestäs mihinkään kolauttanut. Mulla meni aikoinaan koulussa vaan niin, että telinevoimistelussa tein kuperkeikan. Ei edes sattunut, mutta parin päivän päästä oli häntäluu ihan turkasen kipeä tosi monta viikkoa. Myöhemmin meni sitten uudestaan jostain pikku tömähdyksestä. Ei sitä aina huomaa jos se murtuu ja sille ei juurikaan muuta voi, kun kärsiä ja syödä särkylääkkeitä.

Niin ei sille kuulemma voi mitään tehdä. Kummastuttaa vaa noi jalkasäryt! Mutta toisaalta kyllä mulla aika-ajoin särkee käsiä ja jalkoja, viime yö vaan oli TOSI rajua särkyä :(