H
Hammaslääkärikauhu
Vieras
Ihan totta,mulla on aivan tosi huonossa kunnossa hampaat ja tänään kun purasin leipää,niin koko hampaan keskiosa irtosi...Keskeltä näkyy siis ien, reunaa hiukan jäljellä toisella puolella,mustaa sekin täynnä ja toisella puolella reunaa ei juurikaan ole,ihan vähän,silleen sopivasti että repii kielen auki...Tämä hammas aikoinaan juurihoidettu.Mulla oli aika villi nuoruus,jolloin hampaanhoito jäi vähemmällä ja muutenkin heikko luusto.Nykyään siis pesen aamuin illoin (pessyt jo vuosia) mutta reikiä on ainakin 10 (jos ei enemmänkin), enkä uskalla mennä hammaslääkäriin,koska pelkään niin paljon.Viisaudenhampaat pitäisi poistaa,reiät paikata ja nyt tuo tänään tippuneen hampaat reunat kai poistaa kanssa...Ei kai sille mitä pysty tekemään.Pelkään hampaanpoistoa ja koko hammaslääkäriä ihan hysteerisesti ja hävettää tuo suun kunto niin paljon,että se jo yksistään pn estänyt varaamasta aikaa...Nolottaa jos ne alkaa saarnata... =( Ja nyt en kaipaa mitään valistusta...tiedän kyllä että väärin olen toiminut.Viimeksi hammaslääkärissä käynyt 10v sitten...