Apua Fertility Friendin kanssa!

Osaisikohan joku kyseistä sivustoa käyttävä auttaa, kun tein tänään positiivisen ovulaatiotestin ja nyt merkkasin sen tonne sivustolle, mutta se ei siltikään merkannut mulle siihen ovulaatiota, vaan edelleen pitää sen ennustettuna ylihuomiselle. Siihen tuli kyllä merkintä että positiivinen testi tehty, mutta ei sitä keltasta palluraa :) Viime kierrosta onnistuin saamaan sinne sen ovulaatiomerkin. Tuleeko se merkki sinne sitten huomiselle tai ylihuomiselle päivälle vai miten se menee? APUAAA... :D

Kiitos!! :)
 
Mun mielestä se näyttää sen ovispäivän pari päivää myöhemmin kun ovistesti kuitenkin näyttää plussan ennen ovista. Eli noin se taitaa just mennä niin kuin sulla nyt. Olikohan tässä nyt mitään tolkkua, heh.
 
Just noin tais mennä, miten Catalia tossa mainitsi. Sehän ovis ei ole vielä, jos sulla on tänään ollu plussa testissä.

Ja sitten jos se ei meinaa sitä vaihtaa, niin sen voi vaihtaa minkä mukaan se sen katsoo. Eli vasemmalla valikossa on Analysis>Tuning/override. Tossa voit määrittää myös minkä mukaan esn pitäis se ovis katsoa, mulla se oli ainakin automaattisesti jotenkin lämmön mukaan, vaikka olin mielestäni johonkin aiemmin laittanu että testin mukaan. Ja sitten tohon voi ihan laittaa, että ovis oli tiettynä aikana ja sit se muokkaa sen niin. Mutta tuo kannattaa tehdä vasta vähän myöhemmin, ei vielä.

Ja jos se tosiaan merkkaa ylihuomiselle sulle sen oviksen, niin sehän on testien mukaan luultavasti se päivä millon se onki. Mun mielestä tuo ff yleensä katsoo vähän pitemmän mukaan, kai se on todennäköisempi ta isitten oisko ettei ihmiset hätiköi :D
 
Oikein paljon kiitoksia teille vastauksista :hug: Minä siis vaan taas hätiköin, noinhan kyllä ajattelin itsekkin että se menis, mutta en muistanut että se ois viime kuussa tullut viiveellä, siksi varmistin :)

Kiitos teille :hug:
 

Yhteistyössä