APUA facebookista, kuinkahan pahasti mokasin :D hjelppii nyt heiiii

Katselin erään tutun profiilia ja siellä sit oli joku "perhe" ryhmä ja klikkasimpa itseni sinne kun ei ollut suljettu ryhmä, siellä oli joku teksti erään kirjoittamana ja "nähnyt 7", eikai nyt hitto minun nimeni mennyt tuohon listaan :ashamed:

Meillä vastaava ryhmä, mutta todellakin suljettu ryhmä eikä sitä näe kukaan muu. Jos minun nimeni nyt meni tuohon listaan niin on siis niiiiiin noloa, näkevät heti että olen käynyt kyttäämässä :(

Vai meneekö siihen listaan vain ryhmän jäsenten nimet?
 
no jos tää toinen osapuoli olis kyttäämässä meidän sukuryhmää, niin kyllä mä välittäisin :D

apua nyt... ihan paniikki iski..

oi miksi pitää olla niin utelias, pitäis jättää kaikki tollaset napit naamakirjassa ihan rauhaan
 
Määä
Siis kävitkö sä jonkun ihastuksen oman perheen ryhmää lukemassa? Mutta siis jos on avoin, niin tajuaako tota nyt millainen ryhmä kyseessä välttämättä, ja kun fb:hän taitaa ehdotella kaikkia ryhmiä mihin joku kaveri siellä kuuluu...
 
Äläpä vieras naureskele siinä. Ei oo yhtään hauskaa. Enää en kyllä ikinä klikkaile mihinkään, taitaa taas olla syytä ottaa koko facebook pois, hetken mulla jo oli se suljettuna, mutta piti sit taas mennä ottamaan se käyttöön :headwall:

JA, kukaan siinä ryhmässäolevista ei ole edes mulla kaverina :ashamed: ja kun kokeilin, että löytääkö haku sitä, niin eipä löytänyt :D eli ihan nyt kyllä selkeesti näkevät, että olen stalkkaillut jonkun profiilia.
 

Yhteistyössä