Apua... Facebookista ja oman kuvan jakamisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neuvoton

Vieras
Miten saa sen linkin pois siitä oman kuvan alta, jos ei halua jakaa sitä julkisesti, kun siellä lukee että "Jaa tämä albumi kenelle tahansa lähettämällä heille julkinen linkki".. Miten tuon siis saa pois, vai näkyykö se linkki kavereilleni?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin mä sen olen käsittänyt. En mä ainakaan ole kavereiden kuvia katsellessa huomannut sitä linkkiä mikä näkyy omissa kuvissani.

En ole kyllä minäkään nähnyt, mutta näkyykö esim. itselläsi se linkki?

Alkuperäinen kirjoittaja neuvoton :
Niin mä sen olen käsittänyt. En mä ainakaan ole kavereiden kuvia katsellessa huomannut sitä linkkiä mikä näkyy omissa kuvissani.

Sehän tarkoittaa juuri sitä, että SINÄ jaat tuttujesi kanssa OMAT kuvasi, vaikka tutut ei olisi facebookissa, sen linkin avulla.

Sehän tarkoittaa juuri sitä, että SINÄ jaat tuttujesi kanssa OMAT kuvasi, vaikka tutut ei olisi facebookissa, sen linkin avulla.

Okei.. niinhän se varmaan menee :| Kiitos tiedosta!!

Mä luulisin, että se näkyy ihan vaan sulle eikä muille.

Onko ihan varmaa? En halua, että kukaan levittäis minun tietämättä kuvaani netissä... :|
Kuka tahansa voi jakaa mitä tahansa netissä olevaa kuvaa ihan niin paljon kuin haluaa. Ainoa tapa varmistaa että kuvaa ei jaeta, on olla laittamatta sitä nettiin ollenkaan.

Yhteistyössä