Apua facebookiin pliis..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Melko neitsyt vielä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Melko neitsyt vielä

Vieras
Eli mistä näen pääsevätkö kaikki sivuilleni? Kannattaako tehdä niin, että vain ystävät pääsevät? Entä Näkeekö jostain paljonko/ketä sivuillani on käynyt? Oon niiiiiin kiitollinen jos joku vastaa.

siellä on privacy settings siellä sivulla missä lukee myös home. Sieltä siis profile ja edit settings.En kyllä tiiä että näkeekö mistään et ketä sun sivuilla on käyny kun en oo ite sen paremmin tutustunu, mun sivut on ihan yleiset :)

no musta se idea on justiinsa se, että kaikki pääsee niille sivuille =) en mä ainakaan mitään kauhean intiimiä ole sinne itsestäni laittanut =) lähinnä etsinyt ja löytänyt uusia ja vanhoja kavereita =)

Voit sieltä privacy-asetuksista säätää, kenen haluat näkevät tietoja sinusta. Voita rajata osan asioista niin, että vain sinä näet, ystäväsi näkevät tai ystäväsi ja networkiisi kuuluvat näkevät tai kai ihan kaikki. Lisäksi voit tehdä rajatun profiilin osalle "ystäviä" siis läheisille ystäville voi paljastaa enemmän ja tutuille sitten sen rajoitetun profiilin. Aina kun liityt johonkin uuteen juttuun, sinun pitää asteeaa siihen liittyvät asetukset uusiksi, muuten kaikki ystäväsi ja networkisi näkevät tiedot.

Okei.. Tuossa oli aika monta kohtaa jota pystyi laittamaan yleiseksi, tai vain "Some of my networks and all my friends"? Tarkoittanee, että jotku netinkäyttäjät (mitenhän senkin voi kontroilloida että ketkä) ja ystäväni. No, ei uskalla vielä laittaa kuvia kun ei ymmärrä oikeen että kenelle kaikille ne näkyy.