Apua! Facebook!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 987
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
9

987

Vieras
Eilen sain ilmoituksen "käyttäkä **** jakoi kuvasi"
Mun kuvat näkyy siis vaan mun kavereille. Eikai toi mun kuva nyt kaikille jakajan kavereille näy? eikö tosiaan tota "jaa" kohtaa saa pois ?!
Mitä ihmeen järkeä siinä on, että itse suljen profiilin vain "läheiset kaverit" ja yks näistä sitten jakaa MUN kuvia ilman lupaa.
Ja siis kyseessä on miehen äiti, en viitti olla ilkee.
Ihankun joskus ois voinu käydä ne poistaa toisen sivulta, näin muistelen... koska teki lasten kuvien kanssa samalla tavallla.
Ja silloin ne näky JULKISESTI !

Mun kuvat näkyy siis vaan mun kavereille. Eikai toi mun kuva nyt kaikille jakajan kavereille näy? eikö tosiaan tota "jaa" kohtaa saa pois ?!
Mitä ihmeen järkeä siinä on, että itse suljen profiilin vain "läheiset kaverit" ja yks näistä sitten jakaa MUN kuvia ilman lupaa.
Ihankun joskus ois voinu käydä ne poistaa toisen sivulta, näin muistelen... koska teki lasten kuvien kanssa samalla tavallla.

Sori virheet :D :D

Ai jaa ?

[QUOTE="kikka";29400719]ne pitäis sillo näkyä vaan teijän yhteisille tutuille.[/QUOTE]

Toivottavasti! Eihän siinä oo mitään järkeä, jos mä oon laittanu mun kuvat piiloon ulkopuolisilta ja toinen jakaa niitä omassa profiilissa.

Ja kyllä tarkoitin tuota "jaa" kohtaa mikä on esim kuvan alla
"tykkää""kommentoi""jaa"

Yhteistyössä