Apua että jännittää..!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Essie

Aktiivinen jäsen
06.06.2009
7 168
1
36
Mun mies menee tänään käymään yhdessä asunnonvuokraus-firmassa viemässä papereita ja vasta äsken tajusin et siellä on eilen ollut asuntokokous...
Mun tuurilla kun mies menee sinne niin joku kattoo niitä papereita ja toteaa: " Joo, ei me tarvita näitä. Ette te mitään kämppää saanu."

Ei me päästä koskaan muuttamaan tästä pois :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jos on ollut eilen kokous, niin eihän ne ole teille voinut asuntoa myöntää, kun paperit viedään tänään :o

No niin mut siis niinkun pelkona on se et ne toteaa ettei me tulla sieltäkään saamaan koskaan asuntoa :snotty:

Paperit nyt viedään kuitenkin "ajoissa" kun luki että pitää toimittaa siihen ja siihen mennessä sen jälkeen kun hakemus on netissä tehty... Mutta jos olisin päässyt viemään paperit alku viikosta niin oltaisiin päästy jo tähän kokoukseen puitavaks :(
Mut perkeeleen ukko kun tahallaan kitkutti auton korjausta :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Miksette saisi...? Tsemppiä!

No sitä mäki parun täällä :'( Huhtikuusta asti oon täyttänyt asuntohakemuksia ja toimittanut kopioita ties minne mut ei vaan oo tärpännyt... Ja kun mun miehen päätöksestä tää alue jolta haetaan kämppää oon hirveen pieni. Mä päätin sitten että haetaan asuntoa vaikkapa naapurikunnasta ihan sama mitä ukko sanoo. Nyt se sitten tahallaan menee vesittämään koko homman |O

Uusimmat

Yhteistyössä