Apua. Erittäin voimakas ukkosrintama 50 kilsan päässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mantelisuklaa:
Miten tuota karttaa nyt katotaan ja mihin päin tuo on niin kun menosa? :o Mie oon tällä hetkellä kyllä Turussa Luolavuoren kaupunginosassa, eikä täällä ainakaan kuulu yhtään mitään - vielä. Sataa kyllä jo vähän. Pitääkö mun nyt lähtee ettimään jostain tuo merenranta ( pitäs olla lähellä?? ), että näkis tänä kesänä edes yhen kunnon ukkosen... :whistle: Mä tosin olen aika uuvatti täällä ajelemaan, kun en tiedä sitten niin yhtään mitään koko kaupungista... :D

Sä asut sitten ihan meidän lähellä :) Pieni ukkosen jyrinä kuuluu tänne.

Täällä turun suunnalla ainakin on niin hirvee jyrinä ollut jo 45 minuuttia eikä loppua näy! :( Kiva olla yksin kotona lasten kanssa omakotitalossa,ku itsekin pelkään enemmän kuin lapset! Täällä särähti ihan sähkövirtaus, kun salama löi tohon ihan lähelle. Läppäri irti seinästä, onneksi on akku keksitty....

Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Täällä turun suunnalla ainakin on niin hirvee jyrinä ollut jo 45 minuuttia eikä loppua näy! :( Kiva olla yksin kotona lasten kanssa omakotitalossa,ku itsekin pelkään enemmän kuin lapset! Täällä särähti ihan sähkövirtaus, kun salama löi tohon ihan lähelle. Läppäri irti seinästä, onneksi on akku keksitty....

Tuon tutkan mukaan Halikon päällä makaa yhä edelleen erittäin voimakas ukkosrintama, yli 200 salamaa minuutissa.. oiskohan sitä samaa myräkkää teilläkin? Täällä alkaa justiinsa, maailma pimeni, tuuli alkaa, kohta tulee varmaan vettä. Pitänee irrotella sähköjodot, rintamamiestalossa mekin ollaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Onko Espooseen päin tulossa?

Suomenlahdella on nopeasti alkanut kehittymään sadekuuroja ja on liikkeellä suomeen päin. Saapi nähdä antaako ne sadetta tai ukkosta, mutta täytyy tarkkailla tilannetta.

Kiitos Turku, vaikka tuo nyt ei mikään "voimakas myräkkä" ollutkaan... :flower: =) Aika "kesy" ukkonen näin betoniseinien sisältä koettuna. :D No toivotaan, että tulee meillekin vielä jotkut ukkoset, kun tästä kotiin satakunnan sydämeen taas pääsen. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja mantelisuklaa:
Kiitos Turku, vaikka tuo nyt ei mikään "voimakas myräkkä" ollutkaan... :flower: =) Aika "kesy" ukkonen näin betoniseinien sisältä koettuna. :D No toivotaan, että tulee meillekin vielä jotkut ukkoset, kun tästä kotiin satakunnan sydämeen taas pääsen. ;)

joo, meni ohi jo, olisi se nyt vähän kauemmin kestää. pöh.. :snotty:

Pitäkää ukkosenne ! en ymmärrä tuollaista ilkamointia. nimimerkillä 3pv ilman sähköjä ja katsastelee ukkosen (syöksyvirtausten)talon päälle kaatamien puiden tekemiä vahinkoja.

hei, ihanaa, täällä alkoi nyt . s a r e.

kerrankin mulle voit olla rauhassa k a r e .

ei taida kannattaa lähtee saaristoon nyt enää sitten. (taas säästyin, laizkimus patetizzimus :ashamed:

Yhteistyössä