Apua erään henkilön ajatusten lukuun/ tulkintaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Merenneito"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Emme ole tunteneet lapsesta asti. Oltiin sellaisella kurssilla, ei koulutukseen liittyvällä, vaan muulla. Molemmat 30+, vapaita. Hänen kanssaan olin kurssin kestäessä jutellut, hän heitti sellaista flirttiä, niin että luulin hänen olevan ihastunut, mutta sittemmin selvisi, että ei ehkä olekaan, mutta kun ei tiedä. Itse olin sitten jo ehtinyt ihastua häneen. Niin kerran hän sitten sanoi mulle että haluaa näyttää minulle yhden jutun ja se oli nämä laulun sanat. Näytti ne, luin ne, en osannut kommentoida oikein mitään, hänkään ei sanonut niihin mitään.
Hän oli luonteeltaan enemminkin sellainen vetäytyvä, erakko, kuin avoin ja sosiaalinen.

Weirdo.

Emme ole tunteneet lapsesta asti. Oltiin sellaisella kurssilla, ei koulutukseen liittyvällä, vaan muulla. Molemmat 30+, vapaita. Hänen kanssaan olin kurssin kestäessä jutellut, hän heitti sellaista flirttiä, niin että luulin hänen olevan ihastunut, mutta sittemmin selvisi, että ei ehkä olekaan, mutta kun ei tiedä. Itse olin sitten jo ehtinyt ihastua häneen. Niin kerran hän sitten sanoi mulle että haluaa näyttää minulle yhden jutun ja se oli nämä laulun sanat. Näytti ne, luin ne, en osannut kommentoida oikein mitään, hänkään ei sanonut niihin mitään.
Hän oli luonteeltaan enemminkin sellainen vetäytyvä, erakko, kuin avoin ja sosiaalinen.

:D Naurettavaa pelleilyä. Heittäydyt ukon kaulaan nyt ihastuksissas ja se kysyy, että mikä sulle tuli?
Tiisus että ihminen ei osaa kysyä, että mitä sä näillä sanoilla tarkoitat? Ehkä se esitti että oon nyt kirjottanu sulle runon. (Ihan ite) :D

Jos ihminen ei saa suutaan auki niin mä en tulkitse noin hölmöjä juttuja mitenkään. Saattais ärsyttää moinen pelleily. Korkeintaan että ai sä tykkäät viulunsoittaja katolla.

Siis ihanko oikeasti ja tosissaan olette sitä mieltä, että joku mies on miettinyt että "Mitenköhän voisin ilmaista veljellisiä tai isällisiä tunteitani tuolle naiselle? Hoo, nytpä keksin! Näytän sille erään laulun sanat! "

Oikeesti hei??

:headwall: :headwall:
:headwall:

Haha, repesin ihan täysin tälle! Mutta siis ei ehkä ole miettinyt, luulen, että se on ollut intuitiivista. Tehän ette nyt tiedä, millaisella kurssilla olin, mutta se kurssin luonne liittyy tähän, että osasi tulkita mun tunnelmia ja siis halusi varmaankin mulle hyvää "ystävänä" ei romanttisesti, vaikka mä tulkitsin niitä "mahdollisesti romanttisiksi" ja koska hän oli niin ihana, en pystynyt luopumaan tulkinnastani. Hän ei vaan ole osannut sanoa, että on ystävällinen isällisesti/ ystävänä, nämä ihmissuhteet eivät aina mee niin kuin telkkarissa.

Onko kyseinen mies jääkiekkomiehiä? Tuli vain mieleen, että Tami tanssi viime viikonloppuna tuon laulun tahtiin Tanssii tähtien kanssa -kisassa, ja jos ihastuksesi on kova Tami-fani, niin hän ehkä näytti sanat sinulle vain kyseisen yhteensattuman vuoksi. Vaikea sanoa, kun et kerro kontekstista enempää.

Haha, repesin ihan täysin tälle! Mutta siis ei ehkä ole miettinyt, luulen, että se on ollut intuitiivista. Tehän ette nyt tiedä, millaisella kurssilla olin, mutta se kurssin luonne liittyy tähän, että osasi tulkita mun tunnelmia ja siis halusi varmaankin mulle hyvää "ystävänä" ei romanttisesti, vaikka mä tulkitsin niitä "mahdollisesti romanttisiksi" ja koska hän oli niin ihana, en pystynyt luopumaan tulkinnastani. Hän ei vaan ole osannut sanoa, että on ystävällinen isällisesti/ ystävänä, nämä ihmissuhteet eivät aina mee niin kuin telkkarissa.

Joku työkkärin tunneitsesihuuhaa-kurssi. Amatöörivoimin vedettyjä ja tulos on pelkkää pierua.

#33:lle: No ei todellakaan ollut. Kun et voi tietää, pidä arvailut sisälläsi! Oli erittäin hyvä kurssi, mutta koska haöuan pysyä anonyyminä, en kerro sen enempää.

Olette molemmat yli kolmekymppisiä, aikuisia ihmisiä. Mitäs jos ottaisit tähän mieheen yhteyttä niin kuin aikuinen ihminen, ja kerrot, että laulunsanat ovat jääneet vaivaamaan mieltäsi ja olet pohtinut, mikä merkitys niillä hänelle on. Ehkä saisitte siitä aikaan keskustelun. Oman elämäni syvimmät ystävyyssuhteet ovat syntyneet juurikin sellaisten vähän erakkomaisten, syvällisten, vetäytyvien ihmisten kanssa. Kun sinne kuoren alle pääsee ja keskusteluyhteys syntyy, sieltä voi löytää todellisen aarteen, mutta pitää muistaa, että jos mies on syvällistä sorttia, hän odottaa tietynlaista syvällistä ajatusmaailmaa myös vastapuolelta. Jos sinusta tuntuu, ettet saa aikaiseksi keskustelua tuon ihastuksesi kanssa, voiko hän silloin olla sinulle sellainen sieluntoveri, jota varmasti jokainen kumppaniltaan toivoisi?

[QUOTE="Aapee";29112750]#33:lle: No ei todellakaan ollut. Kun et voi tietää, pidä arvailut sisälläsi! Oli erittäin hyvä kurssi, mutta koska haöuan pysyä anonyyminä, en kerro sen enempää.[/QUOTE]

Vaikuttaa tosi hyvältä kurssilta mitä nyt ette osaa sen jälkeen tulkita toisianne ja tunnelmianne ( se kuitenkin oli tarkoitus?) ja lähetätte ihmeellisiä viestejä toisillenne. :D
Kyllä se huuhaakin kohteensa löytää. Mukava että oli kivaa.

[QUOTE="vieras";29112790]Vaikuttaa tosi hyvältä kurssilta mitä nyt ette osaa sen jälkeen tulkita toisianne ja tunnelmianne ( se kuitenkin oli tarkoitus?) ja lähetätte ihmeellisiä viestejä toisillenne. :D
Kyllä se huuhaakin kohteensa löytää. Mukava että oli kivaa.[/QUOTE]
No ei ollut tarkoitus. Omien asioiden läpikäyminen oli se tarkoitus.

Ja joo, täytyy miettiä, ottaako yhteyttä henkilöön. Aina ei saa vastauksia, vaikka niitä kysyykin. Toinen vain pakenee entistä kauemmas. (Kokemusta on. ) lisäksi en haikaile meille suhdetta, halusin vain tietää, mitä hän ehkä ajatteli ja uskon jo saaneeni vastauksen tästä ketjusta. Varmaan tarkoitti sitä, mitä ekalla sivulla joku sanoi. Sopisi siihen tilanteeseen, joka oli.
Itse oli vain vaikea hahmottaa, kun oon vatvonu niin montaa näkökulmaa.

Yhteistyössä