Apua, en käyttänyt kumia uuden tuttavuuden kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tarvitsen neuvoja.
Ite oon kolmekymppinen ja eilen terassilla käydessä pöytääni istui 45v hyvännäköinen nainen. Kehui olevansa esimiehenä jossain isommassa firmassa. Juotiin yhet ja sit sanoin et mun täytyy lähteä mut se nainen välttämättä halus et mä tuun käymään sen asunnol.
Lähin sit mukaan vaikka vähän hirvittikin. Asunnolla sit se rupes suuteleen ja alko avaan paitaansa ja ja housunnappejaan. Harrastettiin sit seksiä. Naisella oli selkeesti treenattu kroppa mut pillu oli aika löysän tuntunen. Se ei puhunu kortsuista mitään ni en alkanu niiden kanssa säätämään ja lopuks vaan laukesin sisään. Sit se nainen vaan kiitteli et oli kivaa. Lähin siitä sit kotiin. Ei vaihdettu numeroita eikä sovittu jatkosta.

Nyt on hieman ruvennu vaivaamaan kun en käyttäny kortsua. Talosta päätellen naisella oli jo lapsia vaikka asuntossa ei ollu muita, et sellaisesta tuskin oli kyse.
Mistä mahtaa olla kyse ja mitä kandeis tehdä, antaa vaan asian olla vai koittaa ottaa yhteys naikkoseen.

Itse lykin nykään yhen illan panoja ilman kumia. Ja niitä ollut kesällä paljon, ainakin 20. Ei oo tullut mitään ongelmia, ja 45v naiselle jo vähän vaikeempi tulla raskaaksi. Eli tuskin on hätää.

Jos tauteja pelkäät, niin oireita ilmaantuu, jos on ilmaantuakseen ja hiv-testissä voit käydä vaikka kuukauden kuluttua. Tartuntariski on olematon asiansa hoitaneen partnerin kanssa. Jos lapsia pelkäät, niin voin lohduttaa, että raskautumisriski jollain 45-vuotiaalla on yhdestä panosta äärimmäisen pieni, vaikka aika olisi se paras mahdollinen kuukaudesta. Sen parhaan mahdollisen ajan ulkopuolella riski onkin sitten käytännössä nolla.

Voihan olla että kuitenkin yritti vielä raskaaks, jos ei ole omaa miestä? Missä asennossa panitte? Kävikse muija pesemässä alakerran kun olit ruutannu lastit sisään?

Voihan olla että kuitenkin yritti vielä raskaaks, jos ei ole omaa miestä? Missä asennossa panitte? Kävikse muija pesemässä alakerran kun olit ruutannu lastit sisään?
En tosiaan tiedä oliko hänellä miestä tai lapsia, mutta sellainen käsitys asunnosta jäi että tuskin yksin elelee.
Ensin pöydällä nainen jalat levällään ja sit makkarissa takaapäin ja sit minä päällä. Sit olikin jo pakko tulla.
Hetken aikaa makoiltiin vielä ja siitä pesulle. Lähdin siitä aika pian sit jo kotio päin

Jos tuon ikäinen nainen haluaa raskaaksi, niin kyllähän niitä klinikoita on. Siellä asia hoituu vähän varmemmin, kuin jonkun kännipanon kanssa.
Joo kuullostaa kans et oli vaan seksiä vailla, itsekin kerran retkahdin nelikymppiseen varattuun naiseen. Lähettiin baarista mun kämpille ja sit seksin jälkeen nainen sanoi et pitää tästä lähtee. Se juttu päätty siihen.

Yhteistyössä