Apua digikameran kuvien siirtämiseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Emilyn

Aktiivinen jäsen
27.06.2006
13 840
2
36
Mulla oli aiemmin omalla koneella niin, että kun pistin ton siirtopiuhan koneeseen niin tähän aukesi automaattisesti osio, että haluanko kopioida, siirtää tms.. kuvia. Mutta nyt olen eri koneella, eikä aukea mitään enkä löydä omasta tietokoneestakaan tätä, että mihin toi piuha nyt mun kuvat vie. Mistä mä ne löydän? Olis sitäpaitsi pakko just nyt saada ne siirrettyä, en jaksa odottaa että mies tulee kotiin :D

Yleensähän sen kameran mukana tulee cd, jolta joudut asentamaan kyseisen ohjelman koneellesi... Toisissa läppäreissä on sivussa sellainen korttipaikka, mitä kautta (ilman kameraa) voi myöskin siirtää kuvat...

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Tää on miehen kamera niin kyl se on tällä aiemminkin kuvia koneelle siirtänyt.. Hmm.. Pitäskö tähän aueta sen ikkunan, kun kameran koneeseen liittää?

Juu mutta ne on siirretty koneelle, jolle on jo asennettu kyseinen ohjelma, eli se cd mikä tuli kameran mukana. Kone jossa olet nyt, siihen ei ole vielä asennettu sitä ohjelmaa :)

No ensinnäkään välttämättä se sinun kamerasi piuha ei toimi miehesi kameran kanssa. Toisekseen yleensä kameran mukana tulee asennuslevyke jolla koneeseen asennetaan ohjelma/ajuri joka mahdollistaa sen että voit ajaa ne kuvat sille koneelle. Jos on kone, piuha ja kamera niin kyllä ne yleensä voi hyvällä lykyllä saada toisiinsa kytkettyä mutta koska kone ei tunnista kameraa niin ei se myöskään ala ottaa sitä dataa vastaan..

On kamera päällä ja mies väitti että mun piuha on samanlainen kun hänellä ja että se sopisi.. kai mä joudun sit iltaan odottamaan, höh :xmas:

Edelleen painotan, kyse ei ole piuhasta, mikäli se sopii vaan SINUN tietokoneestasi, johon kyseistä ohjelmaa kameraa varten EI ole asennettu. Se ohjelma on tod. näk. asennettu VAIN miehesi koneeseen. Ymmärsitkö?

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
On kamera päällä ja mies väitti että mun piuha on samanlainen kun hänellä ja että se sopisi.. kai mä joudun sit iltaan odottamaan, höh :xmas:

Edelleen painotan, kyse ei ole piuhasta, mikäli se sopii vaan SINUN tietokoneestasi, johon kyseistä ohjelmaa kameraa varten EI ole asennettu. Se ohjelma on tod. näk. asennettu VAIN miehesi koneeseen. Ymmärsitkö?

juu mut kun kamera on miehen ja miehen koneella mä näitä kuvia edelleenkin yritin siirtää, niin kai sillä koneellaan se ohjelmakin olisi jossain, mut en löydä, tosin en löydä täältä mitään muutakaan, se saa valaista mua kunhan tulee töistä :laugh:

Yhteistyössä