Apua CV:n tekoon

  • Viestiketjun aloittaja Hendu
  • Ensimmäinen viesti
Hendu
Olen nyt äitiyslomalla/hoitovapaalla vakituisesta työpaikasta ja ei ole kauheasti kiinnostusta palata ko työhön. Meinaan siis aloittaa uuden työn hakemisen.
Olenkin nyt kirjoittamassa itselleni CV:tä ja tuli eteen pikku pulma.

Kysymys kuuluu siis:
Merkitäänkö CV:hen jotenkin, että olen parhaillaan äitiyslomalla/hoitovapaalla?
Sain ensimmäisen lapseni keväällä 2009 ja toisen lapsen hoitovapaan aikana syksyllä 2010.
Töistä olen ollut pois siis reilun kaksi vuotta jo, mutta vakituinen työpaikka on tosiaan odottamassa.

Mistään googlettamalla löytämästäni CV-mallista ei ollut tässä apua.
 
Hendu
Mäkin ajattelin, et olisko parempi kuitenkin mainita vaan hakemuksessa.
Mut merkkaanko nykyisen työpaikan kohdalle jotenkin, et oon nyt pari vuotta ollu sieltä pois?
Vai vaan alotusvuoden?
 
1
Ei tohon varmaan mitään vakioratkaisua ole, pitää vaan miettiä mikä itsestä tuntuu parhaalta.
CV:n kirjottaminen on aina niin hankalaa, kun tulee kaikkia näitä yksityiskohtia joist ei missään kerrota..

Tsemppiä työnhakuun;)
 
"vieras"
Työhausta vastaavat tahot on aina sanoneet, että CV:ssä ei saisi olla mitään aukkoja.

Pistät kaikki äitiyslomat ja hoitovapaat alkamis- ja päättymispäivämäärineen.
 
Hendu
[QUOTE="mhm";23717341]Laitat viimeiseen työsuhteeseen vaan tyyliin 5/2008 -
(eli aloittamiskuukausi ja vuosi)
Siitä tietää että työsuhde on edelleen voimassa.[/QUOTE]

Taidan päätyä tähän ratkaisuun. Tuntuiskin vähän tyhmältä laittaa äippälomaa ja hoitovapaata työkokemus kohtaan jatkoksi. Ja tosiaan kun vakituinen työpaikka edelleen on olemassa.

Oon itse asiassa laittamassa avointa hakemusta samaan firmaan missä nyt jo on toi vakipaikka. Eli kyllä ne ihan helposti näkee mun henkilötiedoista millon oon ollu töissä ja millon äippä/hoitovapaalla, mut taidan silti mainita vapaista myös itse hakemuksessa.
 

Yhteistyössä