Apua! Cipralexin oireet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
paremmin, ei niin pahaaoloa kun otin lääkkeen päivällä.
Mutta voiko Cipralexin nosto tehdä myös ruokahaluttomuutta, tuntuu ettei ole ollenkaan edes näläntunnetta ja ruoat ällöttää?

Odota nyt vaan rauhassa, kyllä olosi helpottuu vielä :) Alkuun outo olo, pyörryttää oksettaa ahdistaa jne.. Alun jälkeen (käyttänyt cipralexia 8v) ei minulla ainakaan ole ollut mitään sivuoireita, joten suosittelen jatkamaan :) Ainut oire on, että jos nukun päiväunet niin sen jälkeen tosi huono olo, ihan kuin krapula. Senkin takia otan lääkkeen aamuisin, ja siksi että "teho" säilyy päivän ajan, vaikkei nopeasti vaikuttava lääke olekaan..

Kohtalaisesti mennyt, vielä ällöä oloa aamulla ja ruokahalu jossain muualla..
Miten nopeasti muuten vatsalaukku pienenee, nyt kun olen ollut vähällä syömisellä tuntuu että täysolo tulee tosi nopeasti?
Ahdistus tuntuu vähentyneen, kunhan tää fyysinen olo helpottais vielä:/

Mulla vasta aloiteltu cipra, ja aikaste paska olo! Päätä särkee, sisäisesti tuskainen, levoton ja tosi ahdistunut olo. Päivisin väsyttää, ei ole ruokahalua ja puren hullunaan hampaita yhteen..... Kai tää tästä?!

lääkkeitä. ei se neuvon mukaan mitä täällä sanotaan. miten lääkäri on määrännyt otettavaksi sen lääkkeen? aamulla vai illalla? mä otan aamulla masennuslääkkeet ja illalla unta antavt lääkkeet.

kokeilen nyt ihan huvin vuoksi tavoittaa ap:n, vaikka ketju onkin monta vuotta vanha. onko sulla vielÄ cipra kÄytÖssÄ? miten alotusoireet, hÄvisikÖ milloin? itellÄ menny cipra viikon ja ahistaa paljon, itkemÄÄn ei vaan enÄÄ pysty. itku kun helpottas edes vÄhÄn.. no, vasta viikko takana! omituisesti muuten tulee ÄÄt ja ÖÖt isolla.. :/