Apua! Canesten Kombi -kysymys...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teehetki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

teehetki

Uusi jäsen
12.11.2009
11
0
1
Oon 24 vuotias nuori nainen. En odota, enkä oo äiti, mut tän foorumin löysn nopeasti ja halusin saada äikkiä vastauksia pulmaani, joten päätin kirjautua ja kirjoittaa täällä...toivottavasti muita ei haittaa...

Luulen, että mulla saattaa olla jonkinlainen hiivasienitulehdus. Mitä teen jos en saa puikkoa sisälle? Aukko ja emätin tuntuu ahtaalta (johtuuko seiitä että olen neitsyt?) ja sattuu vään kun yritän työntää sormella. En uskalla käyttää asetinta kun pelkään etten osaa...Ärsyttävää... :(

Sitä paitsi, mun oireet on aika vähäiset, mut ne on kestänyt jo ainakin 4-5 kuukautta...vähän kutinaa ulkopuolella, ei sisällä, kovaa pistelyä joskus, ja ulkopuolelle kerääntyy
ihan pientä riisimäistä mönjää. Valkovuotoa tai vuotoa yleensäkään ei tule lähes ollenkaan...Sitä vaaleaa mönjää tulee klitoriksenkin alueelle. Aiemmin tuntui että siinä oli ohut kerros sitä, mutta ajan myötä se on ainakin melkein kokonaan hävinnyt... Mut jos teen pesut joka päivä niin oireita on tuskin ollenkaan.

Pian vastauksia, please!

Kiitos!

t. teehetki

Ok. kokeilen uudelleen, mut toivottavasti en tuhoa mitään sieltä sisuksistani samalla...
eikse muka kenestäkään muusta tunnu kamalalta?

oiskohan jotain ainetta joka sais sen liukumaan sinne paremmin?

teehetki

Yhteistyössä