Miten mie kirjoitan sinne jos joku on kirjoittanu mulle viestin? Kylläpä oli vaikeesti kysytty mut joku ymmärsi niin kiitos kovasti!
Ok kiitos :flower: :hug: Mut mites mie kirjoitan sen kamun seinälle :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Siihen sun seinälle? Siinä sen viestin lopussa pitäisi lukea kommentoi, niin siihen voit kirjoittaa. Tai sit kirjoitat sen kaverin seinälle!
klikkaat sen kaveris profiilin auki ja siellä on kohta kirjoita seinälleAlkuperäinen kirjoittaja KiljusenHerrasväki:Ok kiitos :flower: :hug: Mut mites mie kirjoitan sen kamun seinälle :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Siihen sun seinälle? Siinä sen viestin lopussa pitäisi lukea kommentoi, niin siihen voit kirjoittaa. Tai sit kirjoitat sen kaverin seinälle!
Eikö siinä kuvan oikealla puolella ole sellaista pitkää laatikkoa, jossa lukee kirjoita jotain?Alkuperäinen kirjoittaja KiljusenHerrasväki:No mut ei oo sellasta kohtaa :ashamed: Vai onko se tuossa kuvan alla oleva lähetä viesti käyttäjälle?
Sulle tulee tieto siittä jos joku on lisänny sut kaverikseen. Pyytää hyväksyntääAlkuperäinen kirjoittaja tyhmämyös..:kaverikseen.. pitääkö mun jotenki se hyväksyä vai? mistä ja miten?
siitä tulee s-postiinkin ilmoitus, että se ja se on lisännyt sinut kaveriksi. Meidän pitää varmistua, että tunnet sen ja sen joten vahvista kaveripyyntö.Alkuperäinen kirjoittaja tyhmämyös..:kaverikseen.. pitääkö mun jotenki se hyväksyä vai? mistä ja miten?
Ei ooAlkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Eikö siinä kuvan oikealla puolella ole sellaista pitkää laatikkoa, jossa lukee kirjoita jotain?Alkuperäinen kirjoittaja KiljusenHerrasväki:No mut ei oo sellasta kohtaa :ashamed: Vai onko se tuossa kuvan alla oleva lähetä viesti käyttäjälle?
Kokeile asetukset ja sieltä yksityisyys. Sieltä pystyt muokkaamaan kuka voi nähdä tietosi ym.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Auttakaa muakin. Mikä asetus pitää olla päällä silloin, jos haluan että mun nimi näkyy mustana vaikkapa jonkun kaverilistauksessa. Siis joidenkin nimet ovat mustina, eli profiili ei näy ja joidenkin sinisenä. Auttakaa, pliis. Minä olen vaikka mitä koittanut muutella.
KAikissa siellä on vain kaverini. Esimerkiksi yhdessä ryhmässä, jossa olen, jäsenlistalla mun nimi on sinisenä, ei mustana. Vai johtuuko se siitä, että olen omilla tunnuksillani sisällä. Näkyykö se sit ei kavereille mustana?Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Kokeile asetukset ja sieltä yksityisyys. Sieltä pystyt muokkaamaan kuka voi nähdä tietosi ym.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Auttakaa muakin. Mikä asetus pitää olla päällä silloin, jos haluan että mun nimi näkyy mustana vaikkapa jonkun kaverilistauksessa. Siis joidenkin nimet ovat mustina, eli profiili ei näy ja joidenkin sinisenä. Auttakaa, pliis. Minä olen vaikka mitä koittanut muutella.
Kun sun kaveri on kirjottanu sun seinälle niin sen kirjotuksen alla on teksti että kirjoita XXXXX seinälle... Siittä pääset hänen seinälle sitten skriivaa, ja sinne sitten tulee sellanen laatikko josa aluks lukee etää kirjoita jotain ja siihen vaan kirjootat haluamas tekstin.Alkuperäinen kirjoittaja Kiljusenherrasväki harmaana:Ei ooAlkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Eikö siinä kuvan oikealla puolella ole sellaista pitkää laatikkoa, jossa lukee kirjoita jotain?Alkuperäinen kirjoittaja KiljusenHerrasväki:No mut ei oo sellasta kohtaa :ashamed: Vai onko se tuossa kuvan alla oleva lähetä viesti käyttäjälle?
itse näyt itsellesi aina sinisenä. Jos oot laittanut että vain kaverit näkee sun tiedot niin muut käyttäjät ei niitä näe.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:KAikissa siellä on vain kaverini. Esimerkiksi yhdessä ryhmässä, jossa olen, jäsenlistalla mun nimi on sinisenä, ei mustana. Vai johtuuko se siitä, että olen omilla tunnuksillani sisällä. Näkyykö se sit ei kavereille mustana?Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Kokeile asetukset ja sieltä yksityisyys. Sieltä pystyt muokkaamaan kuka voi nähdä tietosi ym.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Auttakaa muakin. Mikä asetus pitää olla päällä silloin, jos haluan että mun nimi näkyy mustana vaikkapa jonkun kaverilistauksessa. Siis joidenkin nimet ovat mustina, eli profiili ei näy ja joidenkin sinisenä. Auttakaa, pliis. Minä olen vaikka mitä koittanut muutella.
Ok, kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:itse näyt itsellesi aina sinisenä. Jos oot laittanut että vain kaverit näkee sun tiedot niin muut käyttäjät ei niitä näe.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:KAikissa siellä on vain kaverini. Esimerkiksi yhdessä ryhmässä, jossa olen, jäsenlistalla mun nimi on sinisenä, ei mustana. Vai johtuuko se siitä, että olen omilla tunnuksillani sisällä. Näkyykö se sit ei kavereille mustana?Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Kokeile asetukset ja sieltä yksityisyys. Sieltä pystyt muokkaamaan kuka voi nähdä tietosi ym.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Auttakaa muakin. Mikä asetus pitää olla päällä silloin, jos haluan että mun nimi näkyy mustana vaikkapa jonkun kaverilistauksessa. Siis joidenkin nimet ovat mustina, eli profiili ei näy ja joidenkin sinisenä. Auttakaa, pliis. Minä olen vaikka mitä koittanut muutella.