Apua auttakaa, keskenmenoko???????

Vai kohdunulkopuolinen???? Tein maanantaina raskaustestin ja postiivista näytti, tein tiistaina toisen ja sama tulos...Ennen testin tekemistä oli pientä vuotoa ja nyt oli pari päivää väliä ja ja taas pientä vuotoa tällä hetkellä...Mulla oli viimeiset menkat 4.10 mutta sen jälkeen en ole seksiä harrastanut...Tilasin neuvolaan tiistaina ajan ja siellä sanottiin että olisin rv 7...Kun lasketaan mun syyskuun menkoista ku kuukautisten kierto mul just 30 päivää...Eli nenkat tullut normaalisti kuitenkin eikä se pelota vaan tää ihme vuoto...Mä kuolen huoleen ja stressiin..Mulla viis vuotias terve tyttö mutta niin haluan tämän onnistuvan...EI MÄ SEKOAN!!!!!!!!

ööö
No, se vuoto voi olla normaalia, jos alkaa tulla kipuja ja enemmän verta niin sitten todennäköisesti km. Ei ne muuta tee kun käske odottaa vaan... Tai en tiedä, mutta niin mulle ainakin aina on sanottu jos jotain ongelmia ollut. Kun niin alussa niin millekään ei voi mitään tehdä. Ultrallahan näkis onko siellä sikiö ja onko se oikeassa paikassa... Toivottavasti kaikki hyvin!!!

Alkuperäinen kirjoittaja honey82:
kyl ne varmaan vastaan ottaa ,mut sille ne ei pysty tekee mitään , ja ultrassa ei välttämättä näy ja varsinkaan jos vuotoa, ja sydän äänet ei kuulu..
Tätäkin mietin, ei ole totta!!! Jos mulla ois menny kesken niin kauan testi näyttää postiivista??

Niin no, mä vuosin silloin kolmosesta monta viikkoa putkeen ja olin sata varma et kesken oli mennyt..
Sitten sain kotikoneella sydänäänet kuulumaan :heart:
Vuodolle ei koskaan löytynyt mitään selitystä ja se loppui joskus viikolla 14, ja tuolla tuo nyt tuhisee :heart:

vieras
mulla tuli tummaa verensekasta limaa monena päivänä,keskenmeno oli...tai siis alkio oli menehtynyt kohtuun mut ei tullut itekseen ulos,pari vkoa oli ollut kuolleena kunnes alko vuoteleen.

Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
No, se vuoto voi olla normaalia, jos alkaa tulla kipuja ja enemmän verta niin sitten todennäköisesti km. Ei ne muuta tee kun käske odottaa vaan... Tai en tiedä, mutta niin mulle ainakin aina on sanottu jos jotain ongelmia ollut. Kun niin alussa niin millekään ei voi mitään tehdä. Ultrallahan näkis onko siellä sikiö ja onko se oikeassa paikassa... Toivottavasti kaikki hyvin!!!
Ainakin meijän terveysasemalla ultraäänilaitteet mut toivon et ne jotain tekee mut ihan varmana just et pitää vaan odottaa tai jtn muuta vastaava..Pää sekoaa!!! Viis vuotta odottanut tätä..
:ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja NelSu:
Ainakin meijän terveysasemalla ultraäänilaitteet mut toivon et ne jotain tekee mut ihan varmana just et pitää vaan odottaa tai jtn muuta vastaava..Pää sekoaa!!! Viis vuotta odottanut tätä..
Sitä suuremmalla syyllä kannattaa lopettaa toi stressaaminen, se nyt ei todellakaan tee hyvää vaikka onkin helpommin sanottu kuin tehty.
Mut raaka totuus on et jos on mennyt kesken niin sä et voi siihen vaikuttaa enää, mut siihen sä voit vaikuttaa et lopetat turhan huolehtimisen ja toivot vaan et kaikki olisi hyvin.

provo
ihan normaalia vuotoa jos sinulla nyt pitäsi olla kuukautiset,
itselläni tuli alussa muutama kirkas veritippa ja muuttui ruskeaksi ja soitin terveyskeskukseen niin sanoi vain että jos ei ennen np ultraa ole pois tullut ja kesken menee niin sitten vasta annetaan lääkkeitä eli itse sain ainakin olla sen 5viikkoa epätietoisuudessa ja nyt tuo epäitietoisuus tuhisee sängyssään:)

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja NelSu:
Sitä suuremmalla syyllä kannattaa lopettaa toi stressaaminen, se nyt ei todellakaan tee hyvää vaikka onkin helpommin sanottu kuin tehty.
Mut raaka totuus on et jos on mennyt kesken niin sä et voi siihen vaikuttaa enää, mut siihen sä voit vaikuttaa et lopetat turhan huolehtimisen ja toivot vaan et kaikki olisi hyvin.
Niin se kannattaa, pakko relaa nyt!! Kiitos teille

:heart:

Testi voi näyttää positiivista useamman viikon km jälkeen. Itselläni näytti vielä heikkoa plussaa kolmen viikon päästä keskenmenosta. Raskaushormoni ei heti poistu elimistöstä. Eli sen puoleen tuo testi ei kerro mitään raskauden jatkumisesta :/
Mutta pidetään sinulle peukkuja :heart:

Toivotaan
Toivotaan et sulla on kaikki ok,mut mun oman kokemuksen mukaan jokainen verenvuoto mulla on päätynyt keskenmenoon.Kipuja ei ole ollut,verta vain tiputellut ja kesken mennyt.

Niin ja kun kysyit et kauanko raskaustesti näyttää positiivista...mulla viimeisen keskenmenon jälkeen näytti testi vielä 5 viikon jälkeen plussaa,meinasin jo innostua,mut lääkäri sanoi et hcg laskee hitaasti ja tarkka testi voi napata plussan vaikka raskautta ei ole.

Mulla oli samanlaista juuri äskettäin, oli alusta asti kaiketi vikaa alkiossa ja kiinnittymisessä ja kipuja ja vuotoja pari viikkoa, kunnes lopulta todettiin että on mennyt kesken kokonaan. Vielä viikko tämän jälkeen hcg oli muutamia kymmeniä ja reilu viikko siitäkin kotitesti oli heikko positiivinen. Saattaa kestää tuo hcg:n laskeminen pitkäänkin, vaikka on tosi matala veritestissä ollut. Kannattaa siis lääkärissä käydä, ultralla ja veritestillä saa jo aika paljon osviittaa mitä on meneillään.

Yhteistyössä