Menkat myöhässä mutta negaa puskee.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmi

Vieras
Minulla on aina ollut hyvin säännölliset kuukautiset, paitsi nyt. Kuukautisten piti alkaa n. 10 päivää sitten, vaan ei näy ei kuulu. Viimeksi lauantaina tein raskaustestin, ja negatiivinen oli. Mikähän mulla on :(

Sama homma oli kun raskautta yritettiin. Vissiin niin kova toive raskautumisesta että yhden kierron pituudeksi tuli normaalista 29 päivästä 56 päivää. Ja siitä seuraavasta sitten raskauduinkin =)

Alkuperäinen kirjoittaja harmi:
Minulla on aina ollut hyvin säännölliset kuukautiset, paitsi nyt. Kuukautisten piti alkaa n. 10 päivää sitten, vaan ei näy ei kuulu. Viimeksi lauantaina tein raskaustestin, ja negatiivinen oli. Mikähän mulla on :(

Kävin itse gynellä viikko sitten. Mulla oli menossa jo kp50/32. Ultrattiin ja lääkäri sanoi että näyttää kohta menkat alkavan, sen verran paksu limakalvo. No ei oo alkanu vieläkään, ei. Puhuttiin keltarauhashoormoonin aloittamisesta jos vielä venyy. Soitan uuden ajan vapun jälkeen. En keksi muuta syytä itsekään tähän kun jumalaton stressi!

Sehän tässä jännää onkin että ei oo stressiä, vauvaa ei olla erityisemmin yritetty mutta ei stressaa myöskään se jos siellä plusssa olisi - saa tulla jos haluaa. Vaikka kyllähän se aina vähän jännittää.

Yhteistyössä