Apua asiantuntijoilta..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Niisku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Niisku

Vieras
Minkälainen kantoliina minun kannattaisi meidän perheeseen hankkia??
Meillä siis vauva 4 kk (8kg) jota haluaisin kantaa sekä edessä että selässä, ja tyttö 3-v (18kg) jota kannettais selässä.
Mikä olis mielestäsi paras vaihtoehto meille??
Kiitos jos voit auttaa :)

Meillä on ollut lainassa pitkä trikooliina, josta kyllä pidämme, mutta joudumme luopumaan siitä piakkoin ja ajattelin hankkia meille ikioman ja siihen haluaisin Teidän asiantuntevaa apua. :)
 

Yhteistyössä