Apua äitiysfarkkujen oikean koon löytymisessä!

Tilanne on tämä; Asun niin syrjässä, ettei meidän kylällä myydä äitiysvaatteita. Olen siis netin varassa ja mielellään ostaisin vielä käytettynä, kun uudet maksavat ihan hirveästi. Miten hahmotan oikean koon? Jos sulla on aikaa, niin viitsisitkö mitata oman mittasi masun alta ja kertoa, minkä merkkisiä ja kokoisia farkkuja käytät? Ovatko mukavat, joustavatko hyvin? Olen nyt viikolla 30. Masu on jo valtava :p
 
Mahan alta: 102cm. H&M Mama- farkut kokoa 40.. Hyvin on menneet jostain viikolta 28 tähän asti ja nyt viikko 39 lopuillaan.. Mulla ei kyllä ihan mahoton maha ole vieläkään omasta mielestäni, vaikka viimemetreillä olen... Oon melkein pettyny, kun ei tämän isommaksi tullut, ja toisaalta helpottunut samasta syystä..:D
Ja ihan mukavat farkut on, kun ovat sellaista joustokangasta (siis sitä samaa, mitä noi tiukat farkut yleensäkin on).

Kannattaa ostaa housut, jotka on omaa normaalikokoa! Jotkut kuvittelee, että äitiysvaatteiden kuuluu olla "liian isoja", mutta äippävaatteiden kokomitoitus on sellainen, että normisti kokoa 38 olevia housuja käyttävälle pitäis mennä suunnilleen koon 38 äippähousut.. (mallista tietenkin riippuu.. ja jos lihoo raskauden aikana paljon, niin sit toki siirryttävä isompaan kokoon)..
 
Kiitti Waahtera :) Sen tiesinkin, että oman normaalikoon mukaan pitäisi mennä, mutta se oma kokokin on tässä viikkojen edetessä hämärtynyt.. Lieneekö kertyneillä kiloilla osuutta ;) S-koosta lähdettiin ja M-L ssä mennään nyt.
Löytyisikö vielä mamalicious-farkkujen käyttäjiä?
 
rvk 34 ja mulla 106 cm ja mamalicious kokoa 34/31 ja ne on ehkä inasen isot. hm:n housut kokoa 44, sopivat ja farkut M inasen pienet. Eli ei paljon taitanut auttaa... ei sun auta muuta kuin tilata kahdet eri kokoa ja palauttaa toiset.
 

Yhteistyössä