Apua! 4+3 ja veristä vuotoa. Voiko olla harmitonta?!

Viime perjantaista on tullu tuhrua, lähinnä sellasia pikku rippeitä valkovuodon/lugemössön mukana. Tänään sitten tullu jo vertaki. Raskaus saanu alkunsa mikrohedelmöityksestä. Huomenna oon menossa veritestiin, tulokset saan vasta keskiviikkona. Välillä on mahassa sellasia pieniä kuukautismaisia nippasuja/juilintoja. Olikkohan tää tässä, vai onkohan mahdollista että raskaus jatkuis.
Ahdistaa ja pelottaa :'(
 
Mul oli vuotoa rv 10, 14 ja 17. Vikalla kerralla tuli vähän jo "klönttejä". Raskaus meni loppuun asti =) Ja alussa oli ihan älyttömät kivut välillä, juurikin tota juilimista. Älä vielä luovuta, nyt tsemppii kovasti! Toivottavasti veritestistä selviää enemmän :hug:
 
Mulla yhdessä raskaudessa oli runsasta verenvuotoa rv 5 ja 8 ja olisko ollut 10.Ihan sitteellisiä tuli ja vatsaakin sattui menkkamaisesti.Joka kerta heitin hanskat tiskiin,että siinä se nyt oli mutta niin vaan sitkeä sissi masussa majaili!

Toivotaan niin myös sinulle :hug:
 
Kiitos tsempeistä ja kokemuksista! Ihana tietää, ettei toivo oo vielä menetetty. Voi kun meidänki pikkunen pitäis tiukasti kiinni :heart:
Onneksi raskausoireita on ihan kiiitettävästi, ne antaa vähän toivoa, kuin myös se, että plussasin tosi aikasin rv3+5 :)
 
Vuoto tossa vaiheessa on monesti ihan harmitonta :hug: Ja alkuraskauteen kuuluu juuri tollanen menkkajomotus. Mulla oli ainakin ihan sellanen olo että menkat alkaa hetkellä millä hyvänsä. Toivon todella että kaikki menee hyvin, teillä on niin pitkään ollut yrittämistäkin ja viimein kun tärppäs niin kaikki saisi mennä hvyin! :heart:
 

Yhteistyössä