Apteekin vitamiinit on kalliimpia kuin kaupoissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aino
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aino

Vieras
Tämmöisen huomasin, eli samanmerkkinen kalöljy maksaa apteekissa reilut 17 euroa ja S-marketissa ja Prismassa sen saa reilulla 12 eurolla. Samoin kuin juotava rautavalmiste maksoi apteekissa melkein 20 euroa ja Prsimassa vajaa 12 euroa :O Vois kuvitella, että apteekista sais noi edullisemmin, mutta ei näköjään ja siis ihan hirveät erotukset ei mitään senttejä!

Alkuperäinen kirjoittaja ö:
eli ihan sama tuote siis? pitää tarkkailla. oon miettinykin monivitamiinitabletteja katsoa smarketista, mutta ei taida olla samoja merkkejä (multivita, multitabs)

Ihan sama tuote! Kannattaa kyllä vertailla näköjään ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
katsokaa myös niitä vitamiinipitoisuuksia niissä purkeissa!!!

Kalaöljyssä ei ole väliä, mutta esim c-poreessa kaupan paketissa on 0.01 grammaa ja apteekissa 1 gramma. Yksi apteekin pore sisältää siis saman, mitä 100 kaupan poretta. Myydään samalla merkillä samannäköisessä paketissa.

Tämä oli tilanne joskus aikaisemmin, on saattanut muuttua. Itse tilaan kaiken tälläisen netistä.

Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:
Tottakai on. Ei apteeksita kannata ostaa esim. yskänkarkkeja vaikka kurkkupaastilleja siellä on, kaupasta saa paljon halvemmalla. Samoin laastarit yms.

Joo oon kyllä tajunnut, että laastareitaja kurkkupastileja saa halvemmalla. Vitamiinit oon kuitenkin mieltänyt apteekista ostettaviin.

Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Mitä hyviä nettikauppoja tiedätte?

iHerb on mielestäni paras. Halvat hinnat ja turvallinen.

Jenkeistä esim. purkki (360 kpl) vahvaa (5000 IU = 125 µg) D-vitamiinia maksaa lähetyskuluineen vain 13 ?.

http://www.iherb.com/Vitamin-D3-5-000-IU-360-Softgels/18335?at=0

Ja jos tilaa iHerbistä ensimmäistä kertaa, tilauksesta saa vielä 5 $ alennuksen käyttämällä alennuskoodia JUH477 (koodia saa vapaasti levittää) jolloin hinnaksi jää vain 9,50 ?. Tuo satsi riittää 1-2 vuodeksi riippuen päivittäisestä annoksesta (62,5 - 125 µg). Tuollaisilla annoksilla on todellisia terveysvaikutuksia.

Suomessa vahvimmat D-vitamiinituotteet sisältävät vain 25 µg D3-vitamiinia.

Myös muut tuotteet ovat suomen hintoihin nähden todella edullisia. Lähetyskulutkin vain 4 $ eli 2,60 ?. Paketti tulee reilussa viikossa lentopostina ja kannetaan kotiin asti jos mahtuu postilaatikkoon tai -luukkuun.

ja sit varotuksen sana kun tilaatte noita vahvoja vitskuja netistä. ne saattaa jäädä tulliin, sillä tietyn raja-arvon ylittävät vitamiinit lasketaan jostain syystä lääke-aineiksi.

google tietää enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja Edullinen:
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Mitä hyviä nettikauppoja tiedätte?

iHerb on mielestäni paras. Halvat hinnat ja turvallinen.

Jenkeistä esim. purkki (360 kpl) vahvaa (5000 IU = 125 µg) D-vitamiinia maksaa lähetyskuluineen vain 13 ?.

http://www.iherb.com/Vitamin-D3-5-000-IU-360-Softgels/18335?at=0

Ja jos tilaa iHerbistä ensimmäistä kertaa, tilauksesta saa vielä 5 $ alennuksen käyttämällä alennuskoodia JUH477 (koodia saa vapaasti levittää) jolloin hinnaksi jää vain 9,50 ?. Tuo satsi riittää 1-2 vuodeksi riippuen päivittäisestä annoksesta (62,5 - 125 µg). Tuollaisilla annoksilla on todellisia terveysvaikutuksia.

Suomessa vahvimmat D-vitamiinituotteet sisältävät vain 25 µg D3-vitamiinia.

Myös muut tuotteet ovat suomen hintoihin nähden todella edullisia. Lähetyskulutkin vain 4 $ eli 2,60 ?. Paketti tulee reilussa viikossa lentopostina ja kannetaan kotiin asti jos mahtuu postilaatikkoon tai -luukkuun.

Onnistuuko tilaus muuten kuin luottokortilla maksaen?

Itse tilasin iherb.com:sta D-vitamiiniä just in case kaikenaailman lentsujen varalta, koska sieltä löytyi edullisemmin vähintään yhtä laadukasta, kotiovelle toimitettuna ja ennenkaikkea vahvempia.

Itse tilasin vuoden annoksen 60ug d-vitamiiniä hintaan 11,10$ http://www.iherb.com/Healthy-Origins-Vitamin-D3-2-400-IU-360-Softgels/7763?at=0

Suomen saantisuositukset on pitkään olleen virheellisiä ja tuo on sopiva annostus normaalille aikuiselle.

Toimituskulut 5$ saa pois käyttämällä alennuskoodia, esim. ATA790. Näitä löytyy useista keskusteluista lisää, mutta alennus näyttää olevan sama. Käy luottokortti ja electroni.

Eli ensitilaajat saavat tilauksen loppusummasta 5$ alennusta käyttämällä koodia NEV744.
Alennuksen saa siis kaikkiin tilauksiin nettikaupasta www.iherb.com.

Itse tilasin tuolta kolmea eri tuotetta ja kaikki saapuivat lähimpään postiin alle kahdessa viikossa. Luotettava ja halpa kauppa sekä laadukkaat tuotteet.

Omat lisäravinteet ja vitamiinit tulivat viime viikolla.

Nyt on kohta viikko popsittu D-vitamiinia (5000 IU), Omegaa ja vihreää teetä. Vireystila ei ainakaan vielä ole mainittavasti muuttunut, mutta treeni on kulkenut ihan mukavasti. Tiedä sitten onko vaan hyvä viikko sattunut sen suhteen.

Uutta satsia pitäisi laittaa nyt tilaukseen, kun muutkin perheenjäsenet ovat innostuneet D-vitamiinista.

On muuten turha käyttää sitä nopeampaa ja kalliimpaa lentorahtia. Yhtä nopeasti tai jopa nopeammin on tullut perille sillä hitaammallakin.

Ja tosiaan koodilla NUL018 ensitilaajalle 5$ alennus.

Iherbistä saa myös edullisesti tosi hyviä Derma e:n laadukkaita ihonhoitotuotteita esim. silmänympärysgeeli on tosi hyvää. Euroopassa nuo samat tuotteet maksavat ainakin kaksinkertaa enemmän. 30.11. asti tuolta saa vielä ylimääräisen 10 prossan alennuksen, jos tilauksen arvo ylittää 60 dollaria.

IHerbistä oon monet kerrat tilaillut ja aina on loistavasti tullut paketit ihan kirjaimellisesti kotiovelle asti noin viikossa. Harmittaa vaan, etten aikaisemmin tajunnut, että oikeastaan kaikkia vitamiineja saa sieltä ihan tosi halvalla Suomen hintoihin verrattuna. Jos joku ensikertalainen sieltä tilaa, niin tällä koodilla 5$ hinnasta pois: IKA825

D-vitamiinia kannattaa oikeasti ihan kaikkien ruveta syömään ja Iherbistä sitä saa ihan murto-osalla siitä hinnasta, mitä se Suomessa maksaa: http://www.iherb.com/Now-Foods-Vitamin-D-3-Highest-Potency-5-000-IU-120-Softgels/10421?at=0

Ise olen ottanut 100-200ug D-vitamiinia päivässä n. 5kk ajan ja kyseisenä aikana en ole ollut kertaakaan kipeä, ei edes pienintä nuhaa/päänsärkyjä ym. Ehkä se on se D, kuka tietää...D-vitamiinia ja paljon kasviksia tuoreena pitää kyllä pöpöt poissa.

Täällä on apteekin huomanneet että vitamiini kannattaa pitää sisäänvetotuotteina. Jatkuvasti on joko jokin vitamiinipurkki tai omega3 tarjouksessa niin että on muutaman sentin halvempaa kuin marketin puolella.

Ja tosiaan ihan saman huomannut kuin joku aiempikin, että vaikka purkki on tismalleen samannäköinen apteekissa ja kaupassa, sisällössä on eroa nimenomaan niissä pitoisuuksissa. Minä tosin muutenkin tykkään ostaa apteekista, kun siellä joku etsii sinulle sen sopivan tuotteen, eikä minun tarvi käydä hyllykaupalla tavaraa läpi. Vitamiineja en edes osta, mutta esim. voiteet, laastarit, ynnä muut.

Yhteistyössä