Apteekin testissä viivanpaikka?!

Arwen Undomiel

Aktiivinen jäsen
20.06.2007
7 059
0
36
Helsinki
Testin jonka piti niin varmasti olla negatiivinen kun tein sen vaan varmuuden vuoksi ennen kierukan laittoa niin viivanpaikka näkyi ihan selvästi mutta mitään väriä ei siinä ollut..

Sanokaa kiltit että se oli ehdottomasti silti negatiivinen!!!

No toi oli just sellainen...
Pelästyin vaan aivan hirveesti kun tyttöjä odottaessa molemmilla kerroilla on tullut tosi vaalea haamu aluksi joka siitä on vahvistunut...

toivotaan nyt todella että pysyykin viivanpaikkana ja vauvat voi mennä muille niitä kaipaaville :)

Mullekin tuli niitä viivanpaikkoja, vauvakuumeissani olin näkevinäni niissä harmaanpunertavaa väriäkin. Negoiksi osoittautuivat kuitenkin joka kerta, niin että tuskinpa sun tarvii stressata!

Niin asiasta toiseen, oletko menossa kierukan laittoon, kumman kierukan ajattelit ottaa? Minulla on reilun viikon päästä aika ja pelottaa ihan sikana...: /

Mulle laitetaan kupari, hormooneja kun en saa käyttää missään muodossa joten tää on ainoa mahdollisuus tai sitten mies lähtee steriin.

Mä niin toivon toivon toivon että se todella oli vain viivanpaikka, sillä nyt ei todellakaan ole vauvan paikka ja abortin tekijäksi musta ei ole.

Mua pelottaa jotenkin siksi niin paljon että olen tehnyt noita apteekin testejä varmaan kymmenen enkä koskaan ole kiinnittänyt huomiota tohon viivan paikkaan mutta nyt huomasin...

Yhteistyössä