Onko apteekin raskautestissä viivanpaikkaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hupi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hupi

Vieras
Tein tuossa äsken tuon apteekin oman testin ja mielestäni siinä näen viivan, tosin ilman mitään punertavaa väriä, joten voiko olla viivanpaikka? Yritin kuvaakin ottaa, mutta vaikka käytin makroa en saanut sitä viivaa näkymään kuvassa kuitenkaan. Se viivanpaikka näkyi selkeämmin kun testiruutu oli vielä hiukan punertava, mutta nyt kun on täysin valkoinen, näkyy siis juuri ja juuri.

Epäsäännöllinen kierto, mutta ns. normikiertoon verrattuna menkat myöhässä 5 päivää.

Tätä neljättä odottaessani pähkäilin samaa. Kun ohjeissahan lukee ettei saa tulkita enää 10min.jälkeen ja alunperin apteekin omaan tuli just varmaan vartin päästä hailakka viiva, nimenomaan punainen viiva. Ja olihan se positiivinen, tuossa nelikuinen muksu nyt :D

Joo tuo viiva tuli 10 minuutin sisään, ekan kerran näin viivan jo 3 minuutin päästä, että ajan sisällä kyllä tuli. Mutta ei ollut samanlainen kuin tuo chefin viiva, sellainen harmahtava.

Mulle tuli tokan kanssa myös tosi tosi haalee viiva ja tulkitsin sen negatiiviseksi, noin viikkoa myöhemmin päätin tehdä taas testin koska olin epävarma ja sillon siihen tuli sit kunnollinen viiva. Joten kannattaa varmaan tehdä jonkin ajan kuluttua uus testi ja paras ois tehdä aamu pissasta niin tulee varmin tulos

Mun mielestä tuossa testissä ei ole mitään viivanpaikkaa tai ainakaan minä en ole koskaan sellaista testiin saanut. Joko testi on ollut selkeästi negatiivinen eli vain yksi viiva tai sitten positiivinen, viivan vahvuus vaihdellut tosi haaleasta haamusta selkeään punaiseen viivaan.
Avaa testi eli irroita se liuska siitä muovikuoresta niin näet selkeämmin :)

Alkuperäinen kirjoittaja avee:
Mun mielestä tuossa testissä ei ole mitään viivanpaikkaa tai ainakaan minä en ole koskaan sellaista testiin saanut. Joko testi on ollut selkeästi negatiivinen eli vain yksi viiva tai sitten positiivinen, viivan vahvuus vaihdellut tosi haaleasta haamusta selkeään punaiseen viivaan.
Avaa testi eli irroita se liuska siitä muovikuoresta niin näet selkeämmin :)

Avasin ja minusta siinä edelleen on sellainen harmahtava viiva. Olisiko sitten kuitenkin viivanpaikka yms. Täytyy nyt sitten odotella jonkun aikaa ja tehdä uusi testi jos ei vuoto ala. Tilaan sen digitaalisen testin tekstillä niin ei tarvi tihrustella viivanpaikkoja :D

Meillä on nyt reilun 1½ vuotta oltu ilman ehkäisyä, että voi myös olla toiveajatteluakin...

Yhteistyössä