Apteekin testillä haamu!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkukakkonen haaveissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Laitan kuvan tähän, ilmestyi 3 min sisään testauksesta. En tehnyt aamuvirtsasta vaan edellisestä vessakäynnistä 2 tuntia. Onko tuo viivanpaikka vai oikea haamu?

Aijaa.com - 7924465.jpg

Sanoisin että tuo on se paikka mihin se positiivinen viiva tulee. Tee uusi testi päivän parin päästä. Aika monen testin tehneenä sanoisin että jos se negatiivinen olisi niin tuohon "haamun" paikkaan ei tule yhtään mitään punaista.. :)

Viimeksi muokattu:
Ja tehty päivänä milloin kk pitäisi alkaa. Testiviivassa on punaista ja 10 min päästä ihan selvä. Kuva on huono mutta silmällä näkee selvästi. Jostain luin että viivanpaikkaa ei näihin testeihin tulisi tai ainakaan punaista väriä. Ylihuomenna testi aamupissasta, tärppäsköhän kerrasta :))

mulla ainakaan apteekin testissä ei ole näkynyt mitään viivan paikkoja jos ei ole ollut positiivinen!!!MUTTA KOITA SAADA VIELÄ VAHVEMPI PLUSSA ETTEI OLLUT VAAN KIINNITTYMIS YRITYS!

mulla ainakaan apteekin testissä ei ole näkynyt mitään viivan paikkoja jos ei ole ollut positiivinen!!!MUTTA KOITA SAADA VIELÄ VAHVEMPI PLUSSA ETTEI OLLUT VAAN KIINNITTYMIS YRITYS!

Eivät alkaneet kuukautiset eilen, eikä mitään tiputtelua, eli kp 31 menossa. Oireita on tiistaista lähtien iltapäivällä nouseva kuumeinen olo, posket helottaa ja olen ihan kuin kuumeessa (äiti on ihan kuuma, totesi poitsukin :) ) Kuukautismaisia kipuja on vain öisin, ei voimakkaita mutta kuitenkin. Eilen illalla jomotti nivusia oudosti :D Väsy tulee hippasen normaalia aiemmin, eli en kuku puolille öin vaikka vapaa vaan ysiltä jo ihan kaput. Rinnat eivät ole kipeät mutta turvonneet ja kovat.

Kävin ostamassa Clear Blue digitalin tänään ja testaan hu aamuvirtsasta. Katsotaan kuinka käy :)

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja öö;10865056:
apteekin testi on aikas luotettava, ja minä tuossa näen kyllä punaista väriä joten ei ole viivanpaikka vaan haamu.
eli toisin sanoen ONNEA!

Eli Clear Blue Digital vahvisti tämän tänä aamuna. Enpä olisi uskonut, ensimmäinen kierto ilman pillereitä ja raskauduin saman tien :) Ei yksiäkään luomumenkkoja välissä. Kunhan pysyisi nyt matkassa...

Plussasäteitä kaikille!!!! :)

Yhteistyössä