Apteekin raskaustestistä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vierailija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vierailija"

Vieras
Onko tavallista että apteekin oma raskaustesti antaa roskishaamuja?
Tein testin aamulla n.klo 10.00 ja katsoin siitä testiajan sisällä enkä nähnyt siinä nopealla vilkaisulla toista viivaa. Parin tunnin päästä menin vessaan ja olin heittämässä sitä pois kun huomasin siinä toisenkin viivan, ei hirveän selvää, mutta ilman kääntelyitä sen siinä näki ja oli selkeästi punertavan värinen.

Ja arvaan vastauksista että tee uusi testi, niin meinaan huomenna tehdäkkin :) Mutta kiinnostaa vain onko toi yleistä tol apteekin omal :)

Minä olen Apteekin omalla saanut viivan vain ja ainoastaan ollessani raskaana. Eli se ei ole minulle koskaan antanut virheellisiä haamuja tai viivanpaikkoja. Esikoiseni on n. roskishaamu, joka siitä hiljalleen sitten vahvistui. Käsittääkseni Apteekin oma ei ole herkimmästä päästä testejä.

Varovaiset onnittelut siis! :)

Katsotaan nyt sit et jospa se tos viikonloppuu kohti vaikka vahvistuis <3 :) Mut pien pessimisti nostaa päätä taustal keskenmenojen jälkeen, vaikka oliskin plussa.

[QUOTE="vieras";23155419]En onnittelisi roskishaamuista. Voi olla kemiallinen tai vaan viivanpaikka.[/QUOTE]

Apteekin omassa ei ole viivanpaikkoja. Kemiallinen voi olla.

Paljon tällä testanneena sanon, että raskaana, jos ei ole kemiallinen raskaus(eli ei kiinnittynyt kunnolla). Kaikki roskishaamuni on olleet liian aikaisin tehtyjä plussia tai verikokeella todettuja kemiallisia. Ne näyttää niin pienestä sen raskauden.

Yhteistyössä