Apteekin raskaustestistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leenu79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Leenu79

Uusi jäsen
12.01.2009
6
0
1
Mitä mieltä olette kun tein äsken apteekin raskaustestin ja testipuolelle ilmestyi viiva "väärinpäin" ja myös haalea plussaviiva oikeinpäin? Nämä viivat tulivat hieman alle puolen tunnin sisällä, eli yli tuon odotusajan. Voiko tuohon plussaviivaan mielestänne luottaa? kiitos etukäteen vastanneille :)

Alkuperäinen kirjoittaja minime:
eipä nuo kyllä varmastikaan kovin helposti anna vääriä positiivisia, suosittelen kuitenkin uusimaan testin! :)

Kyllä jännittää miten käy. Tota apteekin omaa testiä en kyllä enää osta kun viivojakin tulee ihan miten sattuu. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:
Musta sä voisit viedä sen testin takas sinne apteekkiin mistä ostit. Jos saisit uuden tilalle? Kuulostaa jotenkin vialliselta testiltä jos kerran väärin päin tuli viiva.

Niin tuo "väärinpäin"oleva viiva oli kuin punainen vana mikä sitten meni sen testikolon päästä päähän. Tuo plussaviiva taas oli selkeärajainen ja selvä.

Ehkä testi oli ihan kunnollinen, koska viivat tulivat melkein puolen tunnin myöhässä.

Mulla kävi samoin, mutta plussa (johtuen mahdollisesti pregnylistä) ilmestyi silti 3-5min kuluessa.
Vana vaan oli siinä ens alkuun ja ihmettelin, että mitä ihmettä testi meinaa, mutta kuivui sitten nopeasti ja plussa ilmestyi.
Mulla vielä odotusta oikeaan testi päivään sen verran etten pidä plussaani oikeana...

Ekisin kyllä uuden testin kaiken selvyyden nimissä...apteekin omat testit ovat normaalisti hyvinkin luotettavia testejä...monta olen tehnyt ja aina on näyttänyt oikein...negat ihan oikein ja se ainokainen plussa aivan oikein :D

Tulehan kertomaan mitä uusinta testi kertoi sinulle =)

Alkuperäinen kirjoittaja paapelo:
Ekisin kyllä uuden testin kaiken selvyyden nimissä...apteekin omat testit ovat normaalisti hyvinkin luotettavia testejä...monta olen tehnyt ja aina on näyttänyt oikein...negat ihan oikein ja se ainokainen plussa aivan oikein :D

Tulehan kertomaan mitä uusinta testi kertoi sinulle =)

No tänään tein uuden testin ja negaa se näytti. :( Ostin kuitenkin taas sen apteekin testin kun en raaskinut tuhlata kalliinpaan. Kyllä siihen pitää voida luottaa.
Omituista sillä menkat on jo toista viikoa myöhässä ja oireita on vaikka muille jakaa. Alavatsassa tuntuu outoa kipuilua ja vihlomisia, mutta ei sellaisia tuntemuksia että menkat olisi alkamassa. :whistle: Ehkä mulla on joku hormoonihäiriö...

Tein eilen kp 27 apteekin oman ja aivan selkeä pystyviiva siihen tuli, vaikkakin hiemna haileampi kuin se kontrolliviiva. SATOJA testejä elämäni aikana tehneenä en luota mihinkään missä on jotain pientäkään epäselvyyttä. Kun testi on toimiva, sen tekee oikein ja lukee sitä vain annettujen aikojen puitteissa, ei pitäisi olla epäselvyyksiä. Itsekkin olen noita testejä mm.roskiksesta kaivellut ja tiiraillut valoa vasten ym. Ei se siitä plussemmaksi valtettavasti muutu ennekuin on tosi kyseessä :laugh: Toivottavasti menkattomuudellesi löytyy pian syy!

Mä pähkäilen nyt samaa apteekin oman kanssa, mulle tuli testiajan jälkeen selkeääkin selkeämpi viiva (ei edes haamu vaan ihan selkeä viiva) ja mietin, että onko tuohon mitään luottamista.
Näyttääkö se väärää plussaa? vaikka se tulisi selkeästi testiajan jälkeen, kun mulla on kyllä noita negoja samaisella testillä ollut ja negana on negat pysyneet, noin selkeää "Plussaa" ei oo ikinä tullut testiajan jälkeen.
Kerran aiemmin oon kanssa apteekin omalla saanut "roskishaamun" (pari tuntia testin teon jälkeen kaivoin sen roskiksesta ja siihen oli ilmestynyt hailakka haamu) ja se kyllä oli ihan plussa ja vauvakin siitä syntyi :)

koskas kannattaisi tehdä uusi testi? huomenna on varmaan turhan aikaisin, josko sitä viikon jaksaisi kärvistellä tai edes alkuviikkoon :D

Yhteistyössä