Apteekin raaskaustestissä viivanpaikka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haamuilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haamuilija

Vieras
Moikka kaikille!

Tiedän, että aihe on jo "loppuun kaluttu", mutta en nyt löytänyt haullakaan vastausta...

Eli tilanne on se, että mulla menossa kp 36/30. Tänään tein apteekin raskaustestin ja siihen ilmestyi testiajan sisällä, erittäin haalea viiva. Lähinnä siis viivanpaikka, mutta eihän noihin testeihin mitään pitäisi tulla? Siis en ole ainakaan ennen huomannut. Mitä tää nyt meinaa?

Jos vaan jollain olis tietoa/kokemusta niin kertokaa!

Uskaltaisin veikata että olet raskaana :D
Ei noissa testeissä pitäisi haamuakaan tulla jos et olisi raskaaana !
Usein sanottu, mutta testaa clearbluen testillä, se lienee pomminvarma :)
Onnea, Onnea, aika ihana ystävänpäivälahja :D

Mulla ei apteekin testiin ole kyllä tullut mitään viivan paikkaa. Silloin kun tuli plussa, niin selkeä tulos oli. Haalea viiva alussa, mutta vahvistui seuraavalla testillä. Ja silloin kun ei ollut plussaa, niin ei kyllä ilmestynyt testi-ikkunaan yhtikäs mitään. Kannattaa tosiaan varmistaa vielä asia jollain toisella testillä vähän myöhemmin tai sitten uudestaan apteekin testillä. Toivotaan tietty parasta :)!

Kyllähän nuo apteekin testit haamuilee kun plussaa on tiedossa :}

Omalla kohdallani juuri tuo apteekin testi on vetänyt kaksi kertaa haamun jo ennenkuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa.

Eipä ole itelläkään aiemmin noin käynyt, vaikka useempi testi on tullut tehtyä parin viimevuoden aikana... Tiedä sitten, toivottavasti vahvistuu! Huomenna tulee verikokeen tulos...

Yleensä testeissä ei ole viivan paikkaa. En ymmärrämiksi yleisesti niin luullaan.

Faktana tiedän ettei Apteekin omassaa, Clearbluen, Mammaksin eikä Aconin testeissä ole mitään viivanpaikkaa. Jos siihen ilmestyy haaleaakin haaleampi viiva, se tarkoittaa ettäon raskaushormonia virtsassa. Testaa siis aamulla uudestaan.

Kyllä mäkin sanoisin että plussa se on! Itsellä tuli myös apteekin raskaustestistä (tein kahtena päivänä) erittäin haalea vaaleanpunainen viiva, ja ainakin minulla se tarkoitti raskautta :) Oikein paljon onnea! :)

joo, ei se turhaan sitä haaleaakaan viiva näyttänyt, sillä verikokeessa hcg oli 11.

Mutta eipä tuo paljoa lohduta. Liian matala niin liian matala. :(

Kiitos kuitenkin positiivisista vastauksista kaikille!!

No tuotanoin... Mulla oli syksyllä samanlainen. Suunilleen samoilla päivillä verikokeessa hcg 11, toivoa pidettiin yllä, mutta kesken se lopulta meni, joskus rv 6+jotain.

Nyt kun soitin tuloksen Tyksin naistentautien poliklinikalta (missä siis oon lapsettomuuden takia hoidossa), niin hoitaja oli täysin sitä mieltä, ettei toi tosta voi lähteä enää nousemaan. On kuulemma siihen liian myöhäistä... Tarkoittanee sitä, että hedelmöittyminen ja kiinnittyminen on tapahtunut, mutta ei muuta. ;(

No, ensiviikolla verikoe uudelleen, sittenhän sen näkee mikä on tilanne. Koitan kyllä olla toivottamatta liikoja, eipähän tiputa sitt niin kovaa ja korkealta!

Mutta joo, haamu on plussa. Se vaan ei kerro miten pitkälle päästään... ;-)

Yhteistyössä