Apteekin raskaustesti - viivanpaikka kuuluneeko asiaan?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja testailijoita?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kannattaisko ne ohjeet lukea ennekuin tekee testiä?

No on luettu ja testin teon jälkeenkin monta kertaa, eikä siinä mainita tuollaisesta. Ja kyllä tiedän että testi tulee uusia jos on tulee vain heikko positiivinen!

Mutta mun mielestä tuo ei ole + vaan viivanpaikka ja saanen sitä ääneenkin ihmetellä ;)

Ja menkat on 2 päivää myöhässä. Suht säännöllinen kierto, kerran ollut tänä vuonna pitempi.

kyllä tuo on samanlainen positiivinen mitä minä sain :-) Ihan selvästihän siinä on 2 viivaa ja molemmissa väriä (ei siis pelkkä viivan paikka). Toisilla (kuten minulla) hormooni taso nousee vaan hitaammin. Nyt minulla menossa rv 19 ja kaikki mennyt mainiosti ja vauvakin ruvennut juuri potkimaan ja muljumaan :-D <3

en ole itse ikinä saanut apteekin testillä viivanpaikkaa vaan puhtaita negoja tai plussaa, joten uskoisin tuon enteilevän positiivista tulosta. Osta uusi testi ja testaa parin päivän päästä!

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Tässä positiivinen...mun mielestä tuo ap:n kuva on niin paljon tätäkin vielä heikompi, että en uskalla positiiviseksi mennä vielä sanomaan.

Mut sullakin nuo viivat on saman paksuiset! Selkeä plussa :)

Mulla toine on kapea ja toinen paksu viiva.

No en ole ikinä saanut apteekin omista testeistä mitään muuta kuin positiivisa tai negoja. Kerran sain saman tyyppisen hyvin hailakan viivanpaikan näköisen, jossa oli aavistus punaista ja parin päivän päästä se sitten oli vahva plussa.

Yhteistyössä