Apteekin raskaustesti - plussa katosi!!

• Viestiketjun aloittaja "jenu"
  • Ensimmäinen viesti
"jenu"
Mitähän tästä päättelisi....Onko muilla kokemusta tällaisesta?

Tein Apteekin raskaustestin nyt aamupäivällä (dpo 10) ja heti siinä oli plussa, ei kovin vahva vaan hentoinen vaaleanpunertava haamu. Ihastelin sitä 5-6 minsaa (testiaika siis täynnä) ja ajattelin ottaa siitä valokuvan ja meilata miehelle sekä kaverilleni.

Mutta kun kamera löytyi ja koitin kuvata, oli viiva jo hieman haalennut. Aikaa oli kulunut ehkä 10-12 min testin tekemisestä. 20 minuttia kun oli täynnä, testiä sai todella tihrustaa että näkyi mitään ja 30 minuutin etapilla viiva oli kadonnut täysin.

Siis mitä ihmettä, voiko se olla plussa ollenkaan jos se ottaa ja katoaa? Viivanpaikkoja olen kyllä nähnyt, tuo ei ollut sellainen ja viivanpaikat (harmaita yleensä) tapaavat vaan vahvistua.

On hemmetin pettynyt olo kun vuosi taas on yritystä takana. Mur.

zxc
Ei oo Apteekin oma enää se sama, joka silloin joskus aikoinaan viitisen vuotta sitten.
Silloin testiin tosiaan jäi plussa vuosikausiksi, näkyy vieläkin :-D
Eikä tullut roskihaamuja, joita mulle taas siihen tulee lähes joka kierto. En tiedä mitä ainetta eritän, kun lähes aina tulee noin puolen tunnin päästä viiva testiin. Eikä kuitenkaan ole raskaushormonista kyse.

Mutta kait sitten täytyy tosiaan uskoa niitä ohjetietoja, että testiajan jälkeiset muutokset eivät merkitse mitään. Onnea raskauteen!

"jenu"
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23439796:
Mut jos sulla on vasta dpo 10 ni miksi sä testaat jo? Ei se välttämättä kerro totuutta noin aikaisin, oli se oikea tulos mikä tahansa.
Miksi tämä vaivaa ihmisiä, jos testaakin liian aikaisin, miten se on teiltä pois? Kyllä minä haluan tietää mikäli minulla olisi kemiallinen raskaus, koska tällä hetkellä on pieni mysteeri miksi meillä raskautuminen kestää niin kauan. Myös lääkärini oli sitä mieltä että se tieto ei varmasti haitaksikaan olisi.

En tässä vaiheessa kiitä vielä onnitteluista vaan laitan ne korvan taakse ja katsellaan alkuviikosta uudelleen ;)

vierailija
sain hailakan vaaleanpunaisen viivan testiss se katosi kuitenkin noin 20 minuutissa sitten testi kuivui ja siihen jäi vain kontrolliviiva mitähän mahtaa tarkoittaa se on otettu kaksi päivää yrityksen jälkeen ja sitten lääkäri veikkasi että on vasta viikon vanha nyt kun kävin ultraamassa neuvolassa toivotaan että raskautuu
edellisellä kerralla ei mutta nyt tilanne on uusi ja kaikki on mahdollista lääkäri sanoi että nyt vielä on keltarauhasrakkula oikean munasarjan päällä auttamassa alkuun ja sitten ei voi tietää varmaksi ennen kuin istukka kiinnittyy kohtuun

Yhteistyössä