Apteekin omalla...

Ohos suukkosuulle myös hereillä;=))
Niin naimisissa olemme olleet vuoden 23.11.2008, eka raskaus plussattiin 28.11.2008, vauvamme menehtyi kohdussa rv 13 aikana :ashamed: , seuraava plussaus 30.7.2008 rv 7 todettiin tuulimunaraskaudeksi, mutta jospa tämä kolmas kerta sen ihanan iltatähden OnniEmmin meille soisi, sitä toivomme :saint: :heart:

Rva Pikkumyy ja se kuuluisa kohtuasukas OnniEmmi :heart:
 
epäonnekas
Onnea Rouva Pikkumyy. Mä oon kateellinen. Mä en ole saanut kokea yhtään raskautta, enkä edes keskenmenoa.. Mä en voi mitään mutta kateellinen olen. Silti onnittelu tulee suoraan sydämestäni! Onnea jatkoon ja toivottavasti OnniEmmi pysyy matkassa!! :heart:
 
noh
ihanan paljon onnea ja kiitos vauvakuumeen tartuttammisesta.. eihän noita isompia olekkaan vielä kuin 5 heh...esikoispoka tuossa laukoi.. " ei se vauva paha oo nehän on niin pieniäkin että ei meillä tilakaan kesken loppuis..ja voishan se asua vaikka miun koriskengässä!" ( :LOL: huumori mies tuo esikoinen :LOL: ..) ..ne kengät on kokoa 46

onnea ja tarrasukkia rouva pikkumyyn asukille!!!!!
 
vierestä seurannut
Paljon paljon onnea! Sulle jos jollekin tuota toivon :) Omista raskaista vastoinkäymisistä huolimatta, sä olet aina jaksanut kannustaa muita ja olet säilyttänyt positiivisuutesi! :heart: Se olisi jo epäinhimillistä jos tässä raskaudessa joku menisi vikaan, nautit nyt vaan etkä hetkeäkään anna minkään ajatuksen varjostaa onneasi! :hug:

Mutta kuten SuukkoSuulle sanoi, kadehtittava hedelmällinen olet ;) :flower:
 
onnitteleva vain
En tunne sinua, mutta aina nuo kaksi viivaa ovat niin hellyttävät :) MInulla on tallessa vielä molempien lasten raskaustestit ja liikutuksen kyyneleet tulevat silmiin kun näen ne kaksi viivaa ja muistan tunteen testin jälkeen :) Onnea koko sydämestäni :)
 

Yhteistyössä