Apteekin omalla hailakka viiva, neuvolassa nega

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuvakin on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko minulla vikaa päässä kun minusta siinä on punainen haalea viiva?

Pitänee käydä apteekin kautta ja ottaa aamuvirtsasta testi. Neuvolan testiin luovutin suht laimeaa virtsaa kuitenkin.

Mä olen näkevinäni joitain. Joko hyvin haalea viiva tai viivanpaikka.

Neuvolan virtsatestit ei sen luotettavampia ole kuin apteekinkaan testit. Sinuna testaisin aamuvirtsasta vaikka sunnuntaina uudelleen.

Mun esikoiseni näkyi vain veritestissä. Kaikki virtsasta tehdyt testit näytti negaa joskus kp 50-60 vielä...

Viiva oli kyllä haalea, mutta selkeästi pinkki. Kännykkäkamera on surkea, joten kuvan tarkkuus huono.
Muuten ei olisi tuloksella kiire, mutta minulla sellainen lääkitys joka pitää tauottaa raskauden ajaksi ehdottomasti. No en ole tänään ottanut tietenkään.

Turha noita testejä on suurennuslasin avulla tutkia. Tekee vaan suoraa uuden testin aamuvirtsasta parin päivän päästä ja jos edelleen epäselvä, taitaa nega olla kyseessä. Kuitenkin 48h hormonimäärä lisääntyy sen verran, että viivaki vahvistuu.

Toivotaan kuitenkin, että uusi testi antaa selkeät viivat :)

Tätä ei tarvinnut kirkkaassa valossa tihrustaa, tulos oli kyllä selvä. No, lääkityksen takia on elettävä kuin paksuna oleva emäntä! Kovin haalea tuo viiva on.

Olen aiemmin tehnyt raskaustestin kun odotin tytärtäni. Viiva pärähti testiin heti ja oli punainen. Tosin olin jo 8+4 viikoilla ennen kuin sytytti

ja mun mielestä aj kokemuksesta (ja sitä kyllä on) niin noi "haamut" tule aina, sillä se toinen viiva on siel olemassa ja kun se kastu se tule aavistuksen näkyville, on se testi minkä hyvänsä merkkinen!

Yhteistyössä