APTEEKIN OMA TESTI

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pilates
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pilates

Vieras
Nyt mietityttää ihan hirveästi eräs asia. Olen joskus aikoinaan testannut apteekin omalla testillä ihan selvää negaa (parikin eri kertaa), johon ei tullut niin minkäänmoista viivan häivähdystäkään vaikka seuraavana päivänäkin sitä pettyneenä kurkin roskiksesta... ja olin varmaan koko edellisenkin päivän sitä luuraillut. (minä hulluko... ). No nyt sitten sen sallitun 10min jälkeen testi luukussa loistaakin haalean haalea viiva, jonka kuitenkin erottaa siitä. Olen siis aina luottanut tähän testiin, koska tosiaan silloin kun on negaa tarkoittanut niin selvästi se sitä on ollut ja kun esikoisesta sain haamun noin kolme päivää menkkojen myöhästyttyä niin se tosiaan oli plussa. Ihan oikeasti onko tuossa testissä sittenkin joku viivanpaikka vai mitä meinaa?

ps. Tiedän kyllä että ikinä ei sais testiä katsoa sen sallitun ajan jälkeen, mutta minkäs sitä luonnolleen mahtaa. Puoleentuntiin mennessä se alkoi jo selvästi näkyä. Niin ja testin tein iltapäivällä.

Kyllä minäkin olen testannut ap;n testillä sekä negaa että plussaa, eikä siinä sitä viivan paikkaa ole. Kannattaa todellakin tehdä uusi testi parin päivän päästä ja aamupissasta. Tulehan kertomaan mitä näytti ja plussatuulia jos sitä toivot!

Mieskin illalla vielä töistä tullessaan katsoi tuota tikkua ja sanoi, että ei tuosta kyllä ole epäilystäkään tuosta viivasta. Se näkyy vieläkin vaikka sen ilmaantumisesta on jo vuorokausi. Ja väri on haalean vaalean punainen hänenkin mielestään. Perjantaina testaan uudelleen ja katotan nyt mitä se sanoo. Vähän on pitkä aika. Saas nähdä tuleeko meidän lapsille n. 1v1kk ikäeroa... niin ja plussaa toivotaan kyllä. =D

itse tein s marketin testil ja sain haamun siis viiva oli haalea en uskonut että olisi niin pian tärpännyt teetätin äidilläni testin jolle ei sitä haamuviivaa tullu silloin kyl uskoin:)...odotin vkon ja tein apteekin omal testil ja selkeän plussan näytti,en tiedä mitä apteekintesti ois eka näyttänyt.peukkuja pidetään plussatuulille:)

No niin tilanne tämä tällä hetkellä. Eli acon10 tein tänään päivällä kun tuli postin mukana enkä malttanut odotella aamuun, vaikka siinä erikseen kehotetaan tekemään testi aamupissasta. No tosiaan ei tullut kuin todella haalea viivanpaikan näköinen kohta tikkuun testiajan puitteissa. Kuitenkin vajaa tunti testin teosta menin vessaan ja heti näkyi ovelta katsoessa tikussa sittenkin haalean, vaaleanpunainen viiva. Eli jossain vaiheessa tunnin sisään viiva on siihen tullut. Viiva on yhtäpaksu kuin kontroliviiva ja siinä oli silloin kun sen hokasin haalean vaalean punainen väri. Nyt muutama tunti sen jälkeen väri on vaalea lila. Voikohn nyt olla niin, että tärppi on käynyt joskus viimeviikolla näihin aikoihin (minulla ei tosiaan ole menkkoja kun imetän aina silloin tällöin vielä) ja siksi tulee näitä roskishaamuja. Ikinä tuohon apteekin omaan eikä acon10 ole tullut edes viivanpaikkaa vaan on ollut ihan selkeitä negoja ja kun niissä on kuitenkin väriä... vai mikä helekutti mun hormoneissa on vikana, että antaa tuollaisia. Nyt pitäis malttaa odottaa tuohon perjantai aamuun ja tehä uusi acon testi. Jos apteekin oman vielä teen niin teen sen sittenkin vähän myöhemmin.

Sekoaa kohta kuuppa....

Vielä ei ole testailtu... katsotaan miten kauan pystyy venyttämään. Mulla ei siis ole menkkoja tullut synnytyksen jälkeen joten kierrosta ei mitään hajua. Imetän poikaa muutaman kerran vielä päivän aikana. Toivotaan nyt että on edes jotain tapahtumassa...pinna on ainakin ollut koko viikon niin kireällä että enteilis hyvin menkkoja.

Onko kukaan teistä käyttänyt netistä tilattavia raskaustestejä? Itse olen jo pitkän aikaa kuullut sekä hyvää että huonoa noista apteekkien testeistä, vaikka itsekin niitä olen käyttänyt.

Mulla aina ollut jopa 3-4 päivää sen jälkeen kun menkkojen olisi pitänyt alkaa niin hyvin hyvin haalea viiva ja aina raskaana. Ilmeisesti ei sitä hormoonia vaan ole vielä niin paljon vielä erittynyt...

Nyt on sitten testattu uudelleen aconilla ja apteekin omalla ja aconiin haalea viivanpaikka (joka muuten sai kaverikseen toisenkin viivan kuivuttuaan ja punaista väriä...=D) ja apteekin oma aivan tyhjä kuten kuuluukin. Elikkäs jostain syystä nuo viivat vain punertui viimeviikolla...syytä en tiedä. Mieskin oli jo niin positiivisella mielellä kun yleensä ei ole nähnyt testeissä mitään vaikka minä olen ja nyt hänkin ne viivat näki. No meillä on tuo pieni vauva täällä joten nyt vain jäädään odotteemaan noita mun menkkoja ja uutta yrityksessä koko ajan. Kovasti kyllä harmittaa, mutta eipä noille testien viivoille voi mitään.

Joku kysyi noista netistä tilatuista testeistä. Eli mulla on yleisesti ollut niin, että apteekista ostetut on ollut parempia (paitsi tuo yksi apteekin oma). Advanceen ja aconiin mulla ilmestyy jostakin syystä aina haaleat viivat joko ilman väriä tai värin kanssa. Viivanpaikat ei ole valkoisia vaan sanoisin enemmän harmaiksi. Esikoista yrittäessä ehdin noilla aconeilla testata useammankin negan ja silloin ei niihin ilmestynyt yhtään mitään viivoja. En tiedä kyllä onko niiden laatu huonontunut vai mitä, mutta ennen ne oli luotettavia. Rfsu:n testi jota myydään marketeissä on toisaalta siitä hyvä, että siihen tulee selkeä vaalea viivanpaikka (jota ei tosiaan voi kyllä positiiviseksi luulla, mutta noihin aconeihin ja advanceen tulee tuollainen epämääräinen.

No meillä jatkuu harjoitukset ja toivottavasti saadaan pian punaiset viivat testiin tai edes se täti kylään. =D

Yhteistyössä