apteekin oma raskaustesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja no höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

no höh

Vieras
onko miten herkkä?
Mulla nyt kp 30, kierron pituudesta ei oikein tietoa mut ovis tais olla kp 19 tahi 20 eli oisko sit 34. Tänään päivällä tein testin ja negaa oli :( Mahkuja enää? Onko yleensä mahdollisuutta raskautumiseen kun peittoja heilutettu kp 16/17 yöllä jos ovis olikin vasta kp 20?

Testasin sillä ja positiivinen tuli, mutta en mä sen herkkyydestä mitään tiedä, enkä sen puoleen osaa laskelmoida noita oviksien ja peitonheiluttamisten aikoja... musta sellainen ei oo jotenkin normaalia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muistaakseni herkkyys oli 40, et ei ole kauhean herkkä. Onko mitään oireita?

Onhan niitä ollut jo varmaan viikon mut sillai aaltomaisesti. Menkkajomotusta, öklötysoloa ja kauhee valkovuodon tulo, ihme tunne alamahassa... Tiiä sit... Mulla on ekaa kertaa clomit menossa niin en osaa tuota kierron pituuttakaan arvioida.
Taitaa vaan menkat tehä tuloaan :(

Mulla antoi epämääräisen tuloksen, kun menkat oli yli viikon myöhässä. Meitä oli monta silmäpari testiä tuijottamassa, mutta kukaan ei osannut sanoa onko plussa vai ei. No plussa oli ja poju pian 8v :)
Kaikilla muilla testeillä olen saanut heti selkeän tuloksen, jopa ennen menkkojen alkua joten ihan hirveästi en luota ko. testiin vaikka paljon hyviä kokemuksia olenkin siitä kuullut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mites lämpö? Onko noussut ja pysynyt samassa?

Ei varmaan ole merkitystä kun en sitä säännöllisesti mittaile mut nyt näytti melkei 37 mikä korkea kun mulla normaali just ja just 36.

Ja en väitäkkään et näyttäs väärin testi vaan mietin teinkö liian aikaiseen vaan et kannattaako enää tehdä esim parin päivän päästä.

Kysyin lämmöistä siksi, että minulla nousi ovulaatiosta lämpö ja pysyi ylhäällä,
just tuota 37+ näytti, vaikka mullakin normaalisti 36+. Ja siis raskaana olin.
Tein testin 25/25 ja viiva oli aika hailakka, voimistui myöhemmin. Kokeile
ihmeessä uudelleen jos menkkoja ei kuulu parin pv:n päästä.

Mä testasin tolla kun menkat kaks päivää myöhässä, viiva tosi hailakka vaikka aamupissasta, samana päivänä tein Clearbluen testin jossa heti selkeä plussa (virtsa rakossa 1,5h).

Pitää yrittää koko ajan olla et "nega se on mut testataan nyt varuiks" ku tiiän et petyn ihan sikana sit :( Taidan tiistaina käydä antaa pisunäytteen labraan niin ei mee rahat hukkaan. Luulis silloin jo jotain näkyvän jos on näkyäkseen kp 32/34?

Yhden kerran olen plussan testistä saanut, ja se oli juuri tuo em.apteekin oma. Kp:t tais olla itsellä 50+ jotain, mut mulla onkin ihan megapitkät kierrot välillä. Ei ole kovin herkkä, mutta sen sijaan luotettava.

Itselläni oli esikoisesta kierto 28-35pv eli aika epäsäännöllinen. Siitä kierrosta, kun tulin raskaaksi testasin kp 34 selvän negan. Menkat eivät kuitenkaan alkaneet ja uuden testin tein kp 40 ja sain hailakan haamun. Kp 45 oli jo selvä plussa. Apteekin omaa raskaudtestia käytin.
Syy myöhäiseen plussaan selvisi ensimmäisessä ultrassa, kun sikiö oli kaksi viikkoa nuorempi kun menkoista laskettaessaan. Eli ovis oli ollut todella myöhään.

Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:
Testaa vasta kun menkat myöhässä...

Niinhän sitä pitäisi mut tilanne vähän outo. Kierto ollut toosi pitkä ja nyt clomit mukana niin oletin kierron tulevan heti 28 päiväiseksi :( Oviskaan ei mikään satavarma kun en testannut säännöllisesti mut silloin kyl tuli vahva viiva ja oli oireitakin. sit kp 21 oli ihan hailakka viiva ovistestissä. Eli en oikein kiertoani tiedä...

Yhteistyössä