Apteekin oma raskaustesti! Tulos ihmetyttää.

Tein aamupissasta Apteekin oman raskaustestin. Testiajalla en toista viivaa nähnyt mutta puolen tunnin sisällä testiin oli tuli selvä hailakka viiva. Viiva on samanvärinen ja saman levyinen kuin kontrolliviiva, ainoastaan haaleampi. Kontrolliviiva ei ole tarkkarajainen, joten mietin onko kontrolliviivan väri voinut värjätä levitessään testiviivan?

_kristiina_ Apteekin oma saattaa antaa testiajan jälkeen sellaisen: ohkaisen viivan, jota ei pidä tulkita positiiviseksi tulokseksi.

Jos viivanen todellahin leveä ja selkeästi punertava..saattaa olla salamatkustaja siulla kyydissä:heart:..testi ei vain ole vielä bongannut HCG-hormonia testiajalla.

Sellainen harmaa, tai haalean/tumman violetin sävyinen viivanen, ei yleensä ole plussa.

Itselläni testiajan jälkeenhin tulleet viivaset, ovat Apteekin omalla olleet merkki raskaudesta tai tärpistä, joka ei sitten kuitenkaan kestänyt.
(..ja R-oireita ollut jo paljon ja ne olen kyllä tunnistanut selkeästi)

Mm. viime kierrolla haalea haamu Apteekin omalla 1h testaamisen jälkeen..vuoto alkoi päivän viiveellä ja jatkuu vielähin, viidettä päivää(näin aina keskeytyneissä - niitä neljä takana)

Viime kierrolla ei oireita ollut juurikaan - ainoa korkeat lämmöt(nousivat vielä oviksenhin jälkeen tulleesta lämpödipistä - 37.4C)
Mutta tuon haamuisen dipasinhin JO dpo8..yleensä oireet alkavat lisääntyä juuri sen jälkeen.

Dippaappa uusi testi lauantaina-Sunnuntaina - PLUSSA ONNEA!:wave::heart:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Moi *mur-mur*:)

Kiitos vastauksesta! Testasin tänä aamuna taasen Apteekin omalla ja ihan selvä nega. Testiajan jälkeenkään ei niin mitään:(

Pissa tosin oli ihan laimeata, mitä kovasti ihmettelin. Oli kuitenkin yön ollut rakossa.
Oireita mulla on kovastikin, mm.närästys mikä mulla on kaikissa raskauksissani ollut. Samoin ummetus ja pukamat. Alavatsaa särkee. Tänä aamuna oli hiukan menkkajomotusta. Ovis oli tuntemuksieni mukaan kp16, joten huomenna pitäis vuodon alkaa.

Kiitos, että sain purkaa asiaa sulle. Tää on kamalaa tämmönen epätietoisuus, ku niin kovasti haluais sitä vauvaa......Sinä jos joku tiedät kyllä mistä puhun:hug: (Olen siis seurannut olkkarinne tapahtumia taustalla:ashamed:. Teillä on vaan niin aikuismaista ja asiallista keskustelua, että kiinnostaa itseäkin)

_kristiina_..voihan surku tuo nega:hug:

Toivon siulle vielä sitä plussaa testiin tälle kiertoa.:kiss:

Muuten..itselläni aamupisu myöskin ihmeen laihaa?..siitä seu-raa-vas-ta saattoi tulla vahvempi plussa sitten, kuin aamullisesta.

_kristiina_
Olet tervetullut pinoomme kumeilemaan, me ei olla ikärasisteja!:wave:
..siis jos olet nuori kuumeilija ei väliä:)..meitä on pinossa iältään: 35v-49v kunnon kirjo elämää siis.;)

Viimeksi muokattu:
Heips *mur-mur*!

Voi kiitos, tulisin mielelläni pinoonne, varsinkin kun ette niin tarkkaan tuota ikää tuijota=) Olen 32. MUTTA, kun emme varsinaisesti tällä hetkellä yritä, mies on näyttänyt vihreää valoa sen suhteen, että vielä joskus yritämme vauvaa, jos haluan. Hänen mielestään perheemme on nyt hyvän kokoinen. Meillä on uusperhe, yhteensä viisi lasta. Mulla on ennestään kaksi poikaa, miehellä tyttö, ja kaksi poikaa on yhteisiä.

Emme vaan aina ole niin tarkkoja tuon ehkäisyn kanssa:whistle: vauva kun ei kuitenkaan olisi mikään katastrofi. Tässäkin kierrossa tärppi olisi voinut käydä....

En ole uskaltanut testata eilisen negan jälkeen. Ehkä tänään testaan, jos menkat ei ala.

Menkat ei ole vielä alkanut, jomotukset ovat kyllä semmoiset, että voivat alkaa hetkenä minä hyvänsä.

Jaahas, nyt perheelle ruokaa pöytään.

*mur-mur* Kiitos mukanaelämisestä:)

Testit näytti negaa tuon roskishaamun jälkeen. Menkat alkoi päivän viiveellä.

Kaikkea hyvää sinulle! Toivottavasti saan joku päivä lukea iloisia raskautumisuutisia sinun suunnalta:)

Mulla aivan sama homma tänään kuin aloittajalla. Nyt kp 35/31-33 ja tein Apteekin oman testin aamulla. Testiajalla en myöskään siinä nähnyt muuta kuin negan (toki en kovin tarkkaan sit sitä tutkinut). Testiajan jälkeen aloin sitä sitten katsomaan tarkemmin valoa vasten niin selvä haalean haalea kontrolliviivan paksuinen viiva löytyi. Mitä olen toisten kokemuksia lukenut niin noihin apteekin omiin ei kuulemma ainakaan pitäisi mitään viivanpaikkaa tulla.

No nyt sitten jännäillään et vahvistuuko viiva vai mitä hittöa tää on.. Loppuviikolla sitten uutta testiä kehiin ellein menkat satu alkamaan ennen.

Oli ihan pakko kans vastata: tein lauantai iltana kans tuon apteekin oman testin. Heti ei näkynyt mitään, mutta 15 minuutin päästä selkeä, suunnilleen yhtä paksu viiva kuin kontrolliviivakin! Ja saman värinen. Miehen kanssa jo innostuttiin, mutta koska viiva tuli vasta testiajan jälkeen, hain toisen testin apteekista, jonka tein maanantai aamuna. Pissa oli ollut yön oli rakossa. Ei niin yhtään minkäänlaista viivaa.

???????

Nyt on uudet testit eri merkkiä tilauksessa. Joutaa kai tässä vähän ootteleenkin. Toivottavasti kuitenkin pian tulevat. Mulla menkkojen olisi pitänyt alkaa viime tiistaina. Kierto suht säännöllinen. Ei minkäänlaista merkkiä menkkojen alusta ole havaittavissa.

Ennenkin olen saanut roskis haamun tuolla samalla testillä, mutta en näin paksua ja selkeää koskaan.

Seurataan tilannetta...

Täällä sama homma, liuskatesti näytti ensin negaa kp 32/31-33, mutta myöhemmin testiviivan kohdalle tuli kontrolliviivaa vähän leveämpi haalean punainen viiva. En usko, että tarkoitti mitään, täytyy testata parin päivän päästä uuestaan, jos malttaa oottaa! ;)

Plussatuulia kaikille!

Miten Toivekas84 tilanne on kehittynyt?

Itselläni ei minkään valtakunnan merkkejä menkoista vieläkään. 10pv myöhässä jo. Ihan hirvitttävän kylmä on koko ajan. Lämpöä ei ole kuin 36,0. Normaalisti pysyvät lämmöt oviksen jälkeen 37 tai pikkuisen yli.

En tiedä, mitä tämä nyt on sitten. Tosiaan lauantai iltana tuli se vahva viiva apteekin omaan, mutta vasta testi ajan jälkeen ja maanantai aamuna puhdas nega samalla testillä. Kolmatta testiä en ole vielä tehnyt, odottelen, että postissa tulisi tilaamani testit. Asutaan pikkupaikkakunnalla, ja on jotenkin niin vaikeaa mennä testejä apteekista ostamaan. Kaikki myyjät ovat tuttuja naamoja ja pienellä paikkakunnallahan kaikki tuntevat toisensa ainakin näöltä. Toivottavasti testit tulevat tänään postissa!

Meillä on neljäs lapsi ollut jo pitkään toiveissa, ja ollaan oikeastaan jo luovuttu toiveista. On ollut semmoinen tunne, että ei meille sitten voi enemmän lapsia tulla. Lapsetkin kovasti tahtoisivat pikkusisaruksen. Lähes päivittäin siitä puhuvat ja heillekkin tuntuu olevan ikävä asia se, että sitä kaivattua pikkusiskoa/-veljeä ei vain kuulu.

Olisi todella mukava kuulla muidenkin kokemuksia tuosta apteekin omasta!

Lilianne Menkat antavat edelleen odotuttaa itseänsä. Meneillään jo kp 39 ja menkat 5pv myöhässä. Eilen testasin sellaisella herkällä raskaustestikasetilla mutta ihan selkeä nega se oli. Siinä ei ollut pienintäkään viivaa havaittavissa vaikka kuinka olisi käännellyt valoa vasten :( Usko on kyllä vähissä sen suhteen että tässä nyt kumminkaan raskaana oltais. Lienee vaan joku superpitkä kierto tulossa mikä sekoittaa taas kaiken :/

On kyllä varmasti turhamaista ootella myöhästyneitä menkkoja testin näyttäessä negaa! Mutta voihan se tarkoittaa myöhäistä plussaakin! Esikoisesta sain plussan testiin vasta kp 39 :)

Täällä "roskishaamu" muuttui menkoiksi parissa päivässä. Mutta kaippa tässä saa sitten olla tyytyväinen ettei menkat myöhästelly turhaan, vaan alkoivat ajallaan kun kerran tärppiä ei tullut. Sillä minä itselleni perustelin joka aamuisia testejä, että kun tarpeeksi usein näen sen negan, niin saan ne menkatki alkamaan ;)

Yhteistyössä