Apteekin oma ja väritön viiva!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ooti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ooti

Jäsen
27.12.2007
313
6
18
Elikkäs kuinka moni on saanut kyseiseen testiin värittömän viivan ja se on lopulta muuttunut ihan kunnon plussaksi?? Takoitan sitä vanhan mallista Apteekin omaa, missä testi-ikkunat erikseen.

Tänään aamulla testasin kyseisellä testillä ja siihen tuli viiva mutta ilman väriä!? Mitä lie sitten tarkoittaa.. :o

Jos sinulle on näin käynyt, voisitko kertoa kuinka paljon aiemmin ennen menkkojen alkua sait tuon viivan ja kuinka nopeasti se muuttui värilliseksi =)

Kiitos paljon :)

Ei ole kp:sta tietoa kun menkat ei ole synnytyksen jälkeen alkanu.. (Synnytyksestä 9kk.) Nyt kun se testi on kuivunu niin viiva näkyy kyllä ihan selkeästi! Näin ei ole kyllä käyny koskaan ja olen jonkusen Apteekin oman tässä kevään aikana tehny!! :laugh:

Siis sitä käyny että viivaa näkyy kun testi kuivunu!

Olis kyllä ihanaa jos tämä nyt olisi sitä itseään =)

Olen kyllä kuullu että tämä testi antaa muutenkin haaleita viivoja, vaikka kp:t olisikin täynnä. No, eipä se auta kuin katsella miten tilanne kehittyy :)

Saako noita vanhanmallisia apteekin testejä vielä jostakin?? En ole löytänyt apteekeista kuin niitä uusia.
Mulla on uuden mallisessa tullu väritön viiva tarkoittamatta mitään ja muistaakseni joskus vuosia sitten tuli vanhankinmalliseen, enkä ollut raskaana. Ei tainnut olla apua tästä kirjoituksesta, toivon sulle kuitenkin plussaa =)

Olen niitä vanhanmallisia vielä yhdestä apteekista täältä meidän kaupungista löytäny!

Kyllä siinä on jonkin verran väriä nyt kun on kuivunu. Silloin aiemmin sain niitä tuloksia että näkyi viiva kuivana, mut ilman väriä..

Nii... Toivottavasti olis plussa =)
En vaan oikein asiaa usko, kun tosiaan tuli kunnolla näkyviin vasta testin kuivuttua... Noihin testiajan ulkopuolisiin tuloksiin kun ei saa luottaa... :|

Mut jos on oikeasti plussa tullakseen, niin luulis sen joku päivä näyttävän kunnolla ;)

Mä en tiedä minkälainen on apteekin oma vanhan mallinen, mut mä sain apteekin omaan reilu kk sitten juuri tuollaisen värittömän viivan enkä ollut raskaana.

Aikaisemmin olen joka kerta saanut värillisen viivan ja raskaana olen silloin ollut. mikälie viiva sitten olikaan :snotty:

Yhteistyössä