Appiukko löi luurin korvaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja evph-äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei sen puoleen,minunki tekis miel jättää tulevista ristiäisistä muutama henkilö pois,esim.anoppi.Semmosen show:n järjestivät esikoisen ristiäisiin.On tullu asia kyl harvinaisen selväks,ettei tää laps oo heille toivottu!Onneks ristiäisiin on viel aikaa...

Siis meil oli "pieni" kriisi. mut ollaan jo ajat sitte puhuttu et mennään naimisiin sit kun vauva syntyy. Siis tarkoitus on ollut mennä ennen vauvan syntymää mut kun tässä on nyt ollut kaikkea ongelmaa tämän raskauden kanssa niin päätettiin et en rupea stressaamaan häistä vaan pidetään ne ristiäisten sivussa. Ja nyt kun päätettiin et halutaan jatkaa yhdessä vaikkei just tällä hetkellä toisiamme rakastetakaan niin suunnitelma pitää.

Alkuperäinen kirjoittaja evph-äiti:
Siis meil oli "pieni" kriisi. mut ollaan jo ajat sitte puhuttu et mennään naimisiin sit kun vauva syntyy. Siis tarkoitus on ollut mennä ennen vauvan syntymää mut kun tässä on nyt ollut kaikkea ongelmaa tämän raskauden kanssa niin päätettiin et en rupea stressaamaan häistä vaan pidetään ne ristiäisten sivussa. Ja nyt kun päätettiin et halutaan jatkaa yhdessä vaikkei just tällä hetkellä toisiamme rakastetakaan niin suunnitelma pitää.
Miksi te menette naimisiin jos ette kerran toisianne rakasta?? Itse kyllä menen naimisiin rakkaudesta..

Kyllä minä kovasti ihmettelisin jos jos oma appi käyttäytyisi noin..
Mun mutsi ei saanut kutsua kuopuksen ristiäisiin, en halunnut sitä sinne..
mut en minä kutsumatta yhden puhelun vuoksi jättäis.

Alkuperäinen kirjoittaja Vimpula 05 ja 07:
Ei sen puoleen,minunki tekis miel jättää tulevista ristiäisistä muutama henkilö pois,esim.anoppi.Semmosen show:n järjestivät esikoisen ristiäisiin.On tullu asia kyl harvinaisen selväks,ettei tää laps oo heille toivottu!Onneks ristiäisiin on viel aikaa...

Sen takia minunkaan isä ei ole tervetullut ristiäisiin. Ei päässyt esikoisenkaan. Olen tehnyt selväksi et jossei kykene hyväksymään minun valintoja omassa elämässäni niin ei tarvitse tulla pilaamaan meidän juhlia. Se nimittäin on sellain ihminen et tekee mielipiteensä selväksi ihan missä haluaa, silloin kun haluaa muista välittämättä.

Ja minä olen yrittänyt aina olla mahdollisimman ystävällinen tai vähintään neutraali appiukkoakin kohtaan. Ainoastaan 2 vuotta sitten räjähdin hänelle kun hän käski minun alkaa elää ihmisiksi. Tuolla hän tarkoitti kuinka minun pitää sietää mieheltäni ihan mitä tahansa enkä saa laittaa ukkoa pihalle jäähylle.... Silloin tein appiukolle selväksi että koska itse on hylännyt kaksi lastaan niin hänellä ei ole mitään varaa ikinä tulla käskemään minun elää ihmisiksi. Se on ainoa kerta kun olen hänelle "pahasti" sanonut....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siis täh!!!
meette naimisiin vaikka ette toisianne rakasta???? miksi???

Siis vihkikaavassakin kysytään TAHDOTKO rakastaa. Niin me ajattelemme jo nyt. Me tahdomme rakastaa toisiamme tulevaisuudessa mutta tällä hetkellä emme pysty rakastamaan. Kaikista mahdollisista vaikeuksista johtuen. Koko ajan kyllä teemme työtä jotta saamme sen tunteen herätettyä takaisin tai kaivettua jostain kolosta.... Kun tuskin se nyt ihan kuollut se tunne on, se on vain kaikkien ongelmien alle jäänyt....

Alkuperäinen kirjoittaja mievaan:

Siis tämä puhelu vain oli jäävuoren huippu. Se sai minut purkamaan tänne tämän vuosien mittaan syntyneen ärsytyksen ja ahdistuksen....

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
sitä naimisiin menoa.
Kovin hepposta teillä kun tuntuu kaikki olevan....

No mä olen täällä muutaman kerran kertonut omista vaikeuksista ja sun mielestä meillä on hepposta... :laugh: :laugh: :laugh: Parisuhdeterapeutti on sanonut et meillä on ihmeen vahva suhde koska ollaan selvitty monesta sellaisesta ongelmasta yhdessä mikä on rikkonut useita vanhempiakin suhteita... Hän on sanonut myös että kun ollaan kaikki nämä karikot selvitetty niin ei tule mitään sellaista minkä yli ei voitaisi päästä!!! Ja sinä keittiöpsykologi tulet sanomaan että meidän suhde on hepponen.... :headwall: :headwall: :headwall: :laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja mievaan:

Siis tämä puhelu vain oli jäävuoren huippu. Se sai minut purkamaan tänne tämän vuosien mittaan syntyneen ärsytyksen ja ahdistuksen....

Hmm.. siinä tapauksessa..jätä kutsumatta jos olet sitä mieltä..mun mielestä ei tarvi teeskennellä et tykkää jostain jos ei kerran tykkää.niinku minä ja mutsi.

Ymmärrän täysin miksi menette namisiin, vaikka ette nyt sitten toisianne juuri nyt rakastakaan. Mielestäni teillä jopa paremmat mahdollisuudet onnistua kuin niillä jotka paukkaavat umpirakastuneina naimisiin aivan varmoina tuon tunteen kaiken kattavuudesta ja iätikestävyydestä, koska toinen nyt vaan on niin ihana. Ja sitten kun se tunne ei kestänytkään (aika harvinaista että pitkässä liitossa tunteet olisi jatkuvasti positiivisia), aletaan puhua erilleen kasvamisesta, harmaasta suhteesta ja muuta soopaa, ja sitten tulee niitä kuuluisia eroja. Onnea liitollenne ja tahdolle erityisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja lisko:
Ymmärrän täysin miksi menette namisiin, vaikka ette nyt sitten toisianne juuri nyt rakastakaan. Mielestäni teillä jopa paremmat mahdollisuudet onnistua kuin niillä jotka paukkaavat umpirakastuneina naimisiin aivan varmoina tuon tunteen kaiken kattavuudesta ja iätikestävyydestä, koska toinen nyt vaan on niin ihana. Ja sitten kun se tunne ei kestänytkään (aika harvinaista että pitkässä liitossa tunteet olisi jatkuvasti positiivisia), aletaan puhua erilleen kasvamisesta, harmaasta suhteesta ja muuta soopaa, ja sitten tulee niitä kuuluisia eroja. Onnea liitollenne ja tahdolle erityisesti.

Mä olen ehdottomasti rakkausliittoja vastaan. Siis sillee et suhde perustuu vain rakkauteen. Meillä se ainakin perustuu yhteiseen perheeseen ja yhteisiin tavotteisiin. Me olemme toistemme ystäviä ja tukioita vaikkemme aina palvokkaan maata toisen jalkojen alla. Me olemme kumppaneita!

Alkuperäinen kirjoittaja lisko:

Mä olen ehdottomasti rakkausliittoja vastaan. Siis sillee et suhde perustuu vain rakkauteen. Meillä se ainakin perustuu yhteiseen perheeseen ja yhteisiin tavotteisiin. Me olemme toistemme ystäviä ja tukioita vaikkemme aina palvokkaan maata toisen jalkojen alla. Me olemme kumppaneita!

Harrastatteko kuitenkin seksiä? (ilmeisesti kun on lapsiakin)