mulla aivan samanlainen appiukko. sanoo pari sanaa puhelimeen.kiire aina lopettaa. ihan kenelle vaan puhuu
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksi te menette naimisiin jos ette kerran toisianne rakasta?? Itse kyllä menen naimisiin rakkaudesta..Alkuperäinen kirjoittaja evph-äiti:Siis meil oli "pieni" kriisi. mut ollaan jo ajat sitte puhuttu et mennään naimisiin sit kun vauva syntyy. Siis tarkoitus on ollut mennä ennen vauvan syntymää mut kun tässä on nyt ollut kaikkea ongelmaa tämän raskauden kanssa niin päätettiin et en rupea stressaamaan häistä vaan pidetään ne ristiäisten sivussa. Ja nyt kun päätettiin et halutaan jatkaa yhdessä vaikkei just tällä hetkellä toisiamme rakastetakaan niin suunnitelma pitää.
Alkuperäinen kirjoittaja Vimpula 05 ja 07:Ei sen puoleen,minunki tekis miel jättää tulevista ristiäisistä muutama henkilö pois,esim.anoppi.Semmosen show:n järjestivät esikoisen ristiäisiin.On tullu asia kyl harvinaisen selväks,ettei tää laps oo heille toivottu!Onneks ristiäisiin on viel aikaa...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siis täh!!!
meette naimisiin vaikka ette toisianne rakasta???? miksi???
Alkuperäinen kirjoittaja mievaan:Kyllä minä kovasti ihmettelisin jos jos oma appi käyttäytyisi noin..
Mun mutsi ei saanut kutsua kuopuksen ristiäisiin, en halunnut sitä sinne..
mut en minä kutsumatta yhden puhelun vuoksi jättäis.
Alkuperäinen kirjoittaja höh:sitä naimisiin menoa.
Kovin hepposta teillä kun tuntuu kaikki olevan....
Alkuperäinen kirjoittaja evph-äiti:Alkuperäinen kirjoittaja mievaan:Kyllä minä kovasti ihmettelisin jos jos oma appi käyttäytyisi noin..
Mun mutsi ei saanut kutsua kuopuksen ristiäisiin, en halunnut sitä sinne..
mut en minä kutsumatta yhden puhelun vuoksi jättäis.
Siis tämä puhelu vain oli jäävuoren huippu. Se sai minut purkamaan tänne tämän vuosien mittaan syntyneen ärsytyksen ja ahdistuksen....
Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:Ylireagoit ellei se sitten ole muuten tavattoman puhelias.
Alkuperäinen kirjoittaja lisko:Ymmärrän täysin miksi menette namisiin, vaikka ette nyt sitten toisianne juuri nyt rakastakaan. Mielestäni teillä jopa paremmat mahdollisuudet onnistua kuin niillä jotka paukkaavat umpirakastuneina naimisiin aivan varmoina tuon tunteen kaiken kattavuudesta ja iätikestävyydestä, koska toinen nyt vaan on niin ihana. Ja sitten kun se tunne ei kestänytkään (aika harvinaista että pitkässä liitossa tunteet olisi jatkuvasti positiivisia), aletaan puhua erilleen kasvamisesta, harmaasta suhteesta ja muuta soopaa, ja sitten tulee niitä kuuluisia eroja. Onnea liitollenne ja tahdolle erityisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja evph-äiti:Alkuperäinen kirjoittaja lisko:Ymmärrän täysin miksi menette namisiin, vaikka ette nyt sitten toisianne juuri nyt rakastakaan. Mielestäni teillä jopa paremmat mahdollisuudet onnistua kuin niillä jotka paukkaavat umpirakastuneina naimisiin aivan varmoina tuon tunteen kaiken kattavuudesta ja iätikestävyydestä, koska toinen nyt vaan on niin ihana. Ja sitten kun se tunne ei kestänytkään (aika harvinaista että pitkässä liitossa tunteet olisi jatkuvasti positiivisia), aletaan puhua erilleen kasvamisesta, harmaasta suhteesta ja muuta soopaa, ja sitten tulee niitä kuuluisia eroja. Onnea liitollenne ja tahdolle erityisesti.
Mä olen ehdottomasti rakkausliittoja vastaan. Siis sillee et suhde perustuu vain rakkauteen. Meillä se ainakin perustuu yhteiseen perheeseen ja yhteisiin tavotteisiin. Me olemme toistemme ystäviä ja tukioita vaikkemme aina palvokkaan maata toisen jalkojen alla. Me olemme kumppaneita!