Appelsiimehu ja alapään kutina?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kyselijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kyselijä"

Vieras
Aina kun juon appelsiinituoremehua (nykyään pieni tilkkakin riittää), alkaa alaosastolla, sekä etu- että taka-, inhottava kutina. Mistähän se voisi johtua ja onko joku huomannut samaa?
 

Similar threads

K
Viestiä
1
Luettu
390
V
O
Viestiä
5
Luettu
8K
T
M
Viestiä
11
Luettu
7K
Aihe vapaa
Voiko olla diabetes?
V

Yhteistyössä