äp vai ei...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimo

Vieras
en tiijä mitä sitä tekis, tammikuussa pitäs laitella papereit kelaan ja vissiin siinä sit kai nää äitiyspakkausjutut kanssa päättää...meillä on jo kaksi tyttöä ennestään ja vaatetta yllin kyllin...molemmista otettiin etukäteen selville kumpaa sukupuolta edustavat, esikoisesta halusin pakkauksen ehottomasti mut sit tokasta aattelin kun kuulin et tyttö on, et pakkaus on tarpeeton ja se olikin. Mutta nyt, jos tää kuitenki on poika (ei aijottu ottaa selvää) ni toi pakkaus vois olla ok, mut sit et ku siel tulee peitot ja patjat ja kaikki sama sälä mitä kotoa jo löytyy...saishan sillä rahallakin jotakin vaatetta ostettua pojalle...ja sukukin varmasti innostuu ostelemaan kun tulis eka lapsenlapsi poika meijän perheisiin...

Ei kannata ottaa pakkausta. Rumia vaatteita ja jäävät käyttämättä kun kivempaakin on laittaa päälle.

Maksaisitko kaupassa 140 euroa niistä vaatteista, jos itse koriin kokoaisit? Minä ainakaan en. Joten paljon fiksumpaa ottaa rahana.

Mä en ottanu kolmannelle, kun just ne kaikki peitot ja makuupussit löytyy kotoa, mutta meillä ennestään 2 poikaa ja kolmaskin on poika, että meillä jo hyvin on ennestään värien puolesta sopivat vaatteet...taishan siinä pakkauksessa olla jotain keltaista ja vihreää ja beige toppapuku jotka hyvin käyvät kummallekkin!

tän vuoden pakkaus on tosi nätti. mutta aion silti ensin ottaa selvää kumpi tulee. mulla on 3 tyttöö ja niitten vauvakamoja löytyy vielä. enivei...taidan kuitenkin ottaa sen pakkauksen. :whistle:

En oo ottanu ku ekasta, kolmas odotus meneillään.....140 eurolla saa älyttömästi esim kirppikseltä poikatavaraa, jos tulee tarpeeseen! Meillä siis ennestään tyttö ja poika, kolmannen sukupuoli ratkeaa luonnollisesti synnytyksen jälkeen, mut mitään ei oo toiselta puuttunu, vaikkei pakkausta otettukaan.

Mä otin pakkauksen vaan ekalle, kun en todellakaan tartte monia peittoja ja makuupusseja sun muuta. Eikä ihan vauvana tartte edes niitä tyttö/poikavaatteita vaan kaikki käy.

ekasta joo, mutta sen jälkeisistä lapsista en ole ottanut, enkä ota.
Mutta mulla onkin vaatteita ja samoja tavaroita kaapeissa, mitä pakkauksessakin olisi.
Ostan sillä 140?:lla sitten vaippoja, tutteja, tuttipulloja, puutereita, sinkkivoiteita ym. varastoon valmiiksi :)

Oli mukavaa, kun ei tarttenu moneen ekaan kuukauteen ostella vauvalle vaippoja tms, kun niitä oli varastossa paljon valmiina :)

En ottanut kuopukselle äitiyspakkausta, koska esikoisen jäljiltä oli makuupussit, peitot yms, ja vaatteitakin oli tajuton määrä (osa esikoisen vanhoja, useampi kaveri antoi myös vauvanvaatteita kun kuulivat että poika on tulossa). Se 140 euroa sijoitettiin tuplarattaisiin.

Mutta jos vielä kolmannen saan, niin otan pakkauksen, mitään kun ei oo enää jäljellä, ja sitä pakkausta on kiva odottaa & tutkia :)

Mä en meinaa ottaa kakkoselle äippäpakkausta. Ykkösellä (poika) en käyttänyt montaakaan vaatetta ja pikkukakkonen on ilm. poika. Tytälle olisin saattanut harkita, koska vaatteet on enempi tyttömäisiä. Tarvikkeita en tartta toistamiseen. Eikä tuo pakkauksen sisältö näytä kovin paljoa vuodessa muuttuneen. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Lapsille tulee ikäeroa vain vuosi ja otin vain esikoiselle, kaikki kuitenkin löytyy ja maksetaan sillä 140 eurolla vaikka osa niistä tuplarattaista :D

Joo, sama juttu meillä, että siitä saatava raha käytetään mieluimmin tupliin. :)

nii, mäkin alan nyt kallistuu sille et otan rahana...se odottaminen ja sen pakkauksen saaminen tuntui silloin vaan niin kivalle :D mut puhuin just miehenki kanssa ja se sanoi kanssa et jos se oikeesti poika on, niin ei sen takia tarvi ottaa pakkausta kun siel ois poikamaisia/molemmille vaatteita, nauroi et taatusti oon jo kuns airaalasta päästään ni jossakin kaupassa ostelemassa vaatetta, kuten esikoistakin oottaessa, me MOLEMMAT ostettiin ihan hirveesti kaikkea likalle...Saahan tolla rahalla vaikka mitä jo kuitenki, varsinkin kirppikseltä!

Olen ottanut pakkauksen kaikille viidelle. Olen laittanut entiset jo käytetyt vaatteet kiertoon eteenpäin. On ollut mukava hypistellä ja laitella kaikille vauveleille omat, puhtaat ja käyttämättömät vaatteet. Kierrätettyjä on sitten ehtinyt myöhemminkin käyttää yllinkyllin.

Yhteistyössä