T
toinen lapsi ehkä joskus
Vieras
Mitä tapahtuu äitiyspäivärahalle jos lasten ikäero on vaikka 3v2kk, äiti ollut kotona 3v asti, käväisee töissä tuon 1kk välissä. Saako sillon minimin vai kuin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja linnu:n.15e pv-verot
Eikös se ole n. 22e?
Alkuperäinen kirjoittaja Kis-Kisu:Se pitäisi riittää uusintalaskentaan se 1 kk töissä olokin. Jollet mee töihi tai saa esim liiton rahaa, niin sitte tipahtaa automaattisesti minimille.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minimin. Jos olisit ollut töissä välissä väh. 6kk (saman vuoden aikana! ), sitten voitaisiin katsoa niiden tulojen perusteella.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kis-Kisu:Se pitäisi riittää uusintalaskentaan se 1 kk töissä olokin. Jollet mee töihi tai saa esim liiton rahaa, niin sitte tipahtaa automaattisesti minimille.
Riittääkö tosiaan 1kk jos on välissä töissä?
Ihan sillä mietin että jos tässä ei pian raskaaksi tulekaan ja hoitovapaalla olen kunnes esikoinen 3v niin mites sitten käykään. Vakkari paikka on siis odottamassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kis-Kisu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kis-Kisu:Se pitäisi riittää uusintalaskentaan se 1 kk töissä olokin. Jollet mee töihi tai saa esim liiton rahaa, niin sitte tipahtaa automaattisesti minimille.
Riittääkö tosiaan 1kk jos on välissä töissä?
Ihan sillä mietin että jos tässä ei pian raskaaksi tulekaan ja hoitovapaalla olen kunnes esikoinen 3v niin mites sitten käykään. Vakkari paikka on siis odottamassa.
No mulla riitti 1,5kk liiton rahalla olo uusinta laskentaan.
Mutta jos sulla on vakkaripaikka, niin mikset varmista rahan saamista sillä, et menet töihin kun esikoinen on esim 2,5 jäät sitten vaan uudelleen ä-lomalle, kun sellainen aika on.