ÄP kevytvanupuku ja haalari?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

-

Vieras
Onko toi äp kevytvanupuku millainen käytännössä? Millon sitä voi käyttää? Onko osoittautunut hyväksi vai ostanko mieluummin esim. sellaisen nätin pörröisen teddypuvun jostain?

Entä toi haalari? Ku näyttää jotenkin hurjan isoilta noi haalarit.

Aattelin, et jos toi vanupuku on hyvä niin ostan tollasen parilla eurolla...

Tajuttoman kalliilla yritetään myydä kaikkee ÄP vaatetta :( Se makuupussikin ihan hirveissä hinnoissa...

Meillä on vanupuku ollut paljon enemmän käytössä kun se toppahaalari. Käytettiin läpi talven, alle villahaalari, makuupussiin ja viltteihin. Jotenkin parempi paketti nukkuvalle vauvalle kun iso toppapuku. Lisäksi vaunupukua on käytetty keväällä ja syksyllä rattaissa, kauppamatkoilla jne.

Miks muuten otatte ÄP:n jotka myytte sit kuitenkin suurimman osan vaatteista käyttämättöminä :o ? :) Mietin vain.. Mä en ajatellu ottaa ollenkaan, mut ostan ehkä tutulta parilla eurolla tosiaan ton vanupuvun ja se on käytetty..

Joo sitä kevytpukua käytin, varsinkin tuolle vuoden 2008 kevätvauvalle, kun se puku oli siinä paketissa se kätevä, jossa on taitettavat hihat ja lahkeet. Ei sitten tarvinnut kuin pikkumyssyn ja ton ja menoks. Tosin aika reilu vastasyntyneelle. Toppapuku tosiaan aika turha, kun oli sopiva vasta 1-vuotiaana. Mut sitäkin tuli jonkun verran tolle syysvauvalle sitten käytettyä tokana talvenaan kauppapukuna.

Vanupuku oli ihan mahtava, meillä molemmat lapset käyttivät sitä ensimmäisen talven eivätkä tarvinneet mitään toppahaalareita vaunuissa kun köllöttivät. Toinen on syntynyt loppukesästä ja toinen loppuvuodesta. Joten kesävauvalle aivan sopiva.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Meille vauva tulee kesällä.. Et oliskohan sit syyskuussa sopiva toi puku parin kk iässä?? Jos nyt syyskuussa vielä edes viileää on.

juu, se vanupuku on kyl kauhean iso vastasyntyneelle, mut parin tai muutaman kuukauden ikäselle tosi passeli ja helppo vaate... ei tartte eriksee välttämättä töppösiä ja tumppuja kun on käännettävät lahkeet ja hihat.
ihan omiaan just syksyllä ja keväällä!

Alkuperäinen kirjoittaja jei:
Meille vauva tulee kesällä.. Et oliskohan sit syyskuussa sopiva toi puku parin kk iässä?? Jos nyt syyskuussa vielä edes viileää on.

juu, se vanupuku on kyl kauhean iso vastasyntyneelle, mut parin tai muutaman kuukauden ikäselle tosi passeli ja helppo vaate... ei tartte eriksee välttämättä töppösiä ja tumppuja kun on käännettävät lahkeet ja hihat.
ihan omiaan just syksyllä ja keväällä!

Kuulostais sit just hyvälle :) Loppu kesän vauva siis tulossa..

Miks muuten otatte ÄP:n jotka myytte sit kuitenkin suurimman osan vaatteista käyttämättöminä :o ? ..

No jotkut vaatteet voi olla semmoista kokoa, et ei ole sopivan kokoinen silloin kun kuuluis. Eli esimerkiksi jos vanupuku on sopivan kokoinen kesäkuussa, ni ei varmaan tuu käytettyä.

Mitä muuten on "kauheen kallis" tosta äp:n toppapussista? Mulla on meinaan sekä 2008, että 2009 pussi, tosin en meinaa kummastakaan luopua, niille on meillä paljon käyttöä, mut ostin ton 2009 pussin 7?:lla, uutena.

Huutiksessa on myynnissä tota uudempaa lähes ja ylikin 20e hintaan :( Se on musta kauheen kallis. Laitoin just Reimalle tiedustelua vetämään, josko heiltä voisi ostaa sellaisen uuden ja mihin hintaan.

Huutiksessa on myynnissä tota uudempaa lähes ja ylikin 20e hintaan :( Se on musta kauheen kallis. Laitoin just Reimalle tiedustelua vetämään, josko heiltä voisi ostaa sellaisen uuden ja mihin hintaan.

No on kallis jos 20? maksaa.
Reimalta ostin mun pussin viime kesänä 7?:lla ja kaveri osti nyt talvella kympillä. Olivat nostaneet hintaa, kun toppapussikausi alkoi.

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:

No on kallis jos 20? maksaa.
Reimalta ostin mun pussin viime kesänä 7?:lla ja kaveri osti nyt talvella kympillä. Olivat nostaneet hintaa, kun toppapussikausi alkoi.

Sillä mä ajattelinkin et josko sieltä reimalta vastaisivat ton hinnan :) Ihan sama vaikka maksais postituskuluineen 20e, mut mun mielestä toi on törkee hinta pussista ja kulut vielä päälle :(

Yhteistyössä