Anu Saagim ja Ristomatti Ratia... en ymmärrä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelijä

Vieras
En tiedä olenko jotenkin vanhanaikainen tai jotain, mut en oikein ymmärrä tuota Anu Saagimin ja Ristomatti Ratian suhdetta. Vaimo viettää suurimmat osat ajasta Tallinassa ja nyt on saanut taas uuden pestin.. Jutun lopussa toteaakin...." Ristomatti (Ratia) varmaan pyörtyy uutisesta. Hän ei vielä tiedä tästä, koska on messuilla Frankfurtissa. Hän toivoi, että saisi vaimonsa vihdoin Suomeen."

http://www.iltalehti.fi/viihde/200802127236901_vi.shtml

Eivätko he keskustele tällaisistä päätoksistä yhdessä??

Mitäs mieltä muut on??

Eikös toi just valita, miten suomalaisnaiset antaa ittensä rupsahtaa, eikä osaa miellyttää miestä... Mutta itse ei ole edes miehensä luona koskaan, niin mitä se mies muka siitäkin hyötyy...

Alkuperäinen kirjoittaja hep:
Kulissiahan tuo liitto on ollut alkumetreiltä lähtien. Vain lapsi yhdistää, ei muut asiat. Näin luin jostain Ristomatin haastattelusta.

Hmm.. niin olen minäkin ymmärtänyt, mutta mitä iloa kulissista on jos kaikki tietävät sen olevan kulissi??

Sitähän ne on toitottaneen moneen otteeseen, että lapsi on vain Anun projekti, Rostomatti ei ole juurikaan osallistunut pojan hoitoon/kasvatukseen. Eli ehkä se kumminkin on rakkaus, mikä niitä yhdistää - eihän kumpikaan oo esim. taloudellisesti riippuvainen toisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Eikös toi just valita, miten suomalaisnaiset antaa ittensä rupsahtaa, eikä osaa miellyttää miestä... Mutta itse ei ole edes miehensä luona koskaan, niin mitä se mies muka siitäkin hyötyy...

Miksi naisen pitää olla miehensä luona, luopua omasta elämästään? Mikset aseta samaa vaatimusta miehelle, että pysyisi naisensa luona? Sitä paitsi, Helsingin ja Tallinnan väliä kulkee nopeasti; varmaan on muitakin liittoja, joissa työskennellään eri paikoissa ja nähdään vain esim. viikonloppuisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Sitähän ne on toitottaneen moneen otteeseen, että lapsi on vain Anun projekti, Rostomatti ei ole juurikaan osallistunut pojan hoitoon/kasvatukseen. Eli ehkä se kumminkin on rakkaus, mikä niitä yhdistää - eihän kumpikaan oo esim. taloudellisesti riippuvainen toisesta.

Lehtien välityksellä ole itse saanut kuvan, että mummo vastaa tästä projektista aika paljon. En sitten tiedä mikä on totuus.

Miksi naisen pitää olla miehensä luona, luopua omasta elämästään? Mikset aseta samaa vaatimusta miehelle, että pysyisi naisensa luona? Sitä paitsi, Helsingin ja Tallinnan väliä kulkee nopeasti; varmaan on muitakin liittoja, joissa työskennellään eri paikoissa ja nähdään vain esim. viikonloppuisin.

Kyllä mä asetan saman vaatimuksen miehelle. Kummankaan ei pidä luopua elämästään, mutta kummankin pitäs elää toisilleen. Tai mulle ainakin mun mies on elämä. En mä kyllä sitäkään ymmärrä, että naisen pitäs huolehtia ulkonäöstään siksi, että miehellä seisoisi. Eikös se tehdä omaksi iloksi?

Jos mun mies ottas työpaikan yhtäkkiä Virosta, niin mun ois aika vaikeeta kokea olevani rakastettu, jos mun kanssa ei ois neuvoteltu asiasta yhtään.

Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:

Lehtien välityksellä ole itse saanut kuvan, että mummo vastaa tästä projektista aika paljon. En sitten tiedä mikä on totuus.

Totta joo.

Kyllä mä asetan saman vaatimuksen miehelle. Kummankaan ei pidä luopua elämästään, mutta kummankin pitäs elää toisilleen. Tai mulle ainakin mun mies on elämä. En mä kyllä sitäkään ymmärrä, että naisen pitäs huolehtia ulkonäöstään siksi, että miehellä seisoisi. Eikös se tehdä omaksi iloksi?

Jos mun mies ottas työpaikan yhtäkkiä Virosta, niin mun ois aika vaikeeta kokea olevani rakastettu, jos mun kanssa ei ois neuvoteltu asiasta yhtään.

Olen samaa mieltä Rukoilijasirkan kanssa. Ei kummankaan tarvitse omasta elämästä luopua, mutta en minä ainakaan osaisi elää tuollaisessa kaukosuhteessa missä kumpikin tekee mitä tahtoo. Missä heidän lapsi asuu? Suomessa vai Virossa?

todella outoahan tuo on, mutta kyllähän nuita outoja lintuja tänne maailmaan mahtuu muitakin!
Heillä on pitkä yhteinen menneisyys, uskon, että se pitää heidät edelleen yhdessä. Ja ehkä se, että he elävät jossain mielikuvitusmaailmassa ja kuvittelevat toisesta jotain ihmeellistä, kun eivät varmaan ole yhdessä "arkena",jossa se totuus viimein paljastuisi, jaksaako toista katella vai ei. Tai sitten he ovat kokeneet sen, ja huomanneet, että yhteinen arki ei onnistu..

Mutta minullehan tuo on yks lysti, miten he haluavat elää =) Luulen muuten, että he molemmat ovat meneviä luonteita, ja suhteessa aika varmasti petetään ihan luvallisesti...
Tämä on sitä kauheata nykypäivää, en voi kyllä henkilökohtaisesti todellakaan sellaista hyväkstyä

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Mä kyllä veikkaisin Saagimin puolisoa homoksi.

Millä ihmeen perusteella?

No eipä tainnut tulla tähän selvyyttä. Mun mielestä törkeää heitellä tuollaisia olemattomia väitteitä ilmaan miten sattuu.

No onko homoudessa sitten jotain pahaa?

Ei toki, en mä sillä :). Sorry jos tuli väärä käsitys. Mä vaan haluaisin jonkinlaisen perustelun väitteen heittäjältä, että mihin mielikuvansa perustaa... kyseessä on kuitenkin mies, joka on ollut useampaan kertaan naimisissa ja lapsiakin on ties kuinka monta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Mä kyllä veikkaisin Saagimin puolisoa homoksi.

Millä ihmeen perusteella?

No eipä tainnut tulla tähän selvyyttä. Mun mielestä törkeää heitellä tuollaisia olemattomia väitteitä ilmaan miten sattuu.

No onko homoudessa sitten jotain pahaa?

Ei toki, en mä sillä :). Sorry jos tuli väärä käsitys. Mä vaan haluaisin jonkinlaisen perustelun väitteen heittäjältä, että mihin mielikuvansa perustaa... kyseessä on kuitenkin mies, joka on ollut useampaan kertaan naimisissa ja lapsiakin on ties kuinka monta.

Sori jos en ole istunut koko päivää koneella vastailemassa kysymyksiin :whistle:
Niin kirjoitin että VEIKKAISIN kyseistä hemmoa homoksi. Musta se on vaan niin homon olonen.
Se että susta tuo veikkaus oli "törkeä olettamus", niin se kertoo siitä millainen sun käsitys on homoista. Itse en pidä homoutta ketään loukkaavana.

hei.. miten _ihmeessä_ voi suomalaisilla naisilla olla tällaisiä käsityksiä mitä lauotte tuossa yllä ?
Miten niin ne ei voi olla suhteessa ja nauttia toisistaan, ilman teidän arvosteluja ? Mikä teitä pännii niin että pitää Anua mollata noin. Tuskin olette koskaan tavanneet edes. Muutenkin, mielipiteenne ovat aika surkeita, taidatte suurelta osin olla niitä naisia jotka odottelevat mistä kotiin töistä, ilman mitään omaa elämää. Tälläsistä naisistako Suomen enemmistö koostuu ? Ei ihme, että on asiat pielessä. Antakaa herran jumala ihmisten elää kuten tahtovat. Yökötätte. MIten teidän miehet kestää teitä ?

Yhteistyössä