Anttilan varastomyynnin Lassien haalari

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Greippi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Greippi

Vieras
Tuli eilen sellainen esite Anttilan keskusvaraston myynnistä ja minua jäi mietityttämään, että mikä se siinä ollut Lassien vk-haalari on. Onko se Lassietec vai G-tech? Paljonko tuollainen Lassietec maksaa, minusta siinä oli jotenkin oudon kova lähtöhinta. Pitääkö Lassietec vettä ollenkaan vai hylkiikö vaan, niinkuin siinä muistaakseni sanottiin?

Jos haalari olisi G-tech, voisin sen käydä ostamassa ja kokeilla, mutta Lassietecista se 55 euroakin on minusta aika kova hinta.

Osaisiko joku auttaa?

Minuakin kiinnostaa!!Onko toi tosiaan se sama haalari mitä cittarissa saa tarjouksessa 30 euroa?Ja tuoko on siis se parempi,vedenpitävä toisinkuin se g-tech versio???Olen ihan äimänä näissä nyt.Koska olen luullut sitä g-techiä arvokkaammaksi ja paremmaksi!

Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Tuli eilen sellainen esite Anttilan keskusvaraston myynnistä ja minua jäi mietityttämään, että mikä se siinä ollut Lassien vk-haalari on. Onko se Lassietec vai G-tech? Paljonko tuollainen Lassietec maksaa, minusta siinä oli jotenkin oudon kova lähtöhinta. Pitääkö Lassietec vettä ollenkaan vai hylkiikö vaan, niinkuin siinä muistaakseni sanottiin?

Jos haalari olisi G-tech, voisin sen käydä ostamassa ja kokeilla, mutta Lassietecista se 55 euroakin on minusta aika kova hinta.

Osaisiko joku auttaa?

Eikö Lassietec vastaa reimatecia tai remua.. Ei musta kovin paha hintanen. Ja G-tech on taas vaan vettähylkivä, hyvällä kulutuksen kestolla varustettu haalari..

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Minuakin kiinnostaa!!Onko toi tosiaan se sama haalari mitä cittarissa saa tarjouksessa 30 euroa?Ja tuoko on siis se parempi,vedenpitävä toisinkuin se g-tech versio???Olen ihan äimänä näissä nyt.Koska olen luullut sitä g-techiä arvokkaammaksi ja paremmaksi!

Cittarin haalari oli tosi ohutta luirua eikä takuulla pidä vettä. kävin hiplaamassa ja hyllyyn jäi, oli niin rumat väritkin vaan jäljellä. Siis se cittarin rätti ei ollut ainakaan G-tech.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Osaisiko joku auttaa?

Eikö Lassietec vastaa reimatecia tai remua.. Ei musta kovin paha hintanen. Ja G-tech on taas vaan vettähylkivä, hyvällä kulutuksen kestolla varustettu haalari..

Miksi tosiaan tuossa anttilan lehdessä lukee että vettä hylkivä,eli on vaan vettä hylkivä..

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja kertoka mulle:
Missä on Anttilan varastomyynti?

No olisko Anttila-nimisessä kaupassa? :D :laugh:

Miekin jotenkin ajattelin, että on joku erillinen Anttilan varastomyymälä (kuten tehtaanmyymälät tms.), mutta se onkin sitten jokin markkinatempaus kuten hullut päivät stokkalla tai mammuttimarkkinat cittarissa. Meille ei tuu Anttilan mainoksia, joten oon ihan pihalla.

Tämä on ainakin GTech puku

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=365138&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10009&compartmentId=10068&categoryId=10424

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja kertoka mulle:
Missä on Anttilan varastomyynti?

No olisko Anttila-nimisessä kaupassa? :D :laugh:

Eli kaikissa Anttilan tavarataloissa ympäri Suomen on nyt joku ale? Tarkoitin kysymykselläni, että onko Anttilalla joku varastomyymälä erikseen esim pääkaupunkiseudulla ja siellä jotain tarjouksia.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:

Osaisiko joku auttaa?

Miksi tosiaan tuossa anttilan lehdessä lukee että vettä hylkivä,eli on vaan vettä hylkivä..

Sitä minäkin ihmettelen kun olen jostain ymmärtänyt, että pitäisi olla enemmän kuin hylkivä.

G tech voisi olla meille omiaan ja voisin sitä kyllä kokeilla. Super Remu on ollut meillä hyvä, mutta se on aika tavalla kalliimpi.

mistä sais lassien suprafill vk-haalaria??vai saako mistää ja mitä maksaa??oon törmänny nyt 2 talvihaalari malliin ja ne o molemmat pieniä(sekin käy jos saa vuoren irti)!!

Onko sen ihan pakko olla lassie vai kelpaisko joku muu? itse ostin eilen jesperjuniorista jonathanin kosteussuojahaalarin pojalleni ja makso alle 50e. Ennemmin se kun lassien karseen värinen rätti.

Alkuperäinen kirjoittaja evvvvv:
Onko sen ihan pakko olla lassie vai kelpaisko joku muu? itse ostin eilen jesperjuniorista jonathanin kosteussuojahaalarin pojalleni ja makso alle 50e. Ennemmin se kun lassien karseen värinen rätti.

Onko kysymyksesi tarkoitettu minulle? Meillä on ollut Jonathanin ja Remun pukuja plus monia muita, mutta tuossa Lassien puvussa oli kivat värit (savi-oranssi) ja ajattelin, että jos siitä on ns. johonkin ominaisuuksiensa perusteella, niin voisi kokeilla sitäkin merkkiä.

Miten muuten Jonathanin haalari maksoi alle 50 euroa?

Alkuperäinen kirjoittaja poitsuli:
mistä sais lassien suprafill vk-haalaria??vai saako mistää ja mitä maksaa??oon törmänny nyt 2 talvihaalari malliin ja ne o molemmat pieniä(sekin käy jos saa vuoren irti)!!

mä oon aina ostanut sittarista mut en tiiä onko siellä tänä vuonna kun ei oo tarvetta

Alkuperäinen kirjoittaja PuoliQ:
Lassien puvuista Suprafill on ainut puku mikä pitää täysin vettä.
On muuten tosi hyviä, kun ei tartte kurapukujen kanssa pelailla. Suosittelen!

No ei muuten pidä paikkaansa! Ja eikö suprafill:kin olen vain alaosasta vedenpitävä? Lassietec on kokonaan vedenpitävä.

Minkä värinen/värisiä ne Anttilan tarjoushaalarit on?

No ei muuten pidä paikkaansa! Ja eikö suprafill:kin olen vain alaosasta vedenpitävä? Lassietec on kokonaan vedenpitävä.

Ruskea/oranssi näytti olevan ainakin toinen väri.
Mutta jospa Lassietec ei olekaan vedenpitävä?

Alkuperäinen kirjoittaja tietoa:
Citymarketin lassie on vain lassie ilman mitään veden pitävyyttä, anttilan lassietec on vedenpitävä. Sama lassietec vedenpitävä maksaa prismassa 54,90

Aha, eli siis alle tuon "hävityshinnan".
Kiitos tiedosta!

Ruskea/oranssi näytti olevan ainakin toinen väri.
Mutta jospa Lassietec ei olekaan vedenpitävä?

Jos vesipilariarvo on 3000 tai yli, on se vedenpitävä ja Lassietec on arvoltaan tuo 3000.

Yhteistyössä