”1950-luvulla Suomessa aloitti Anttilan tavaratalo, joka mahtui kirjekuoreen, kun legendaarinen Kalle Anttila keksi kaupata tuotteita postimyyntiluettelon välityksellä.”Spruits spruits
Kirjoittaisi siisVoi onnetonta runkkaria. Mikset kijoittaisi yhdyssanoja yhteen?
”1950-luvulla Suomessa aloitti Anttilan tavaratalo, joka mahtui kirjekuoreen, kun legendaarinen Kalle Anttila keksi kaupata tuotteita postimyyntiluettelon välityksellä.”
Niinpä, aapee vaikuttaa ihan keskenkasvuiselta älykääpiöltä kaikkine typerine avauksineen mutta on varmaan aikuinen ylensyönyt roskaruokafani ja peräkammarin poika jonka naistuttavuudet rajottuu Anttilan ikivanhaan luetteloonKuinka vanha gubbe tää oikein on?
Kuinka vanha gubbe tää oikein on?
Ap on korjannut otsikon, se oli alunperinVoi onnetonta runkkaria. Mikset kijoittaisi yhdyssanoja yhteen?
Toivottavasti joku luopuu katalogistaan, ja postittaa sen palstan
omenatarhurille.
miks lähettelet päivittäin monia vastauksia itselles ilman mitään uutta tekstiä?Toivottavasti joku luopuun katalogistaan, ja postittaa sen palstan
omenatarhurille.
Miksi et korjaa kirjoitusvirheitäsi? Palstalla on ärhäköitä pilkunviilaajia. Outoa, ettet ole joutunut heidän maalitauluksi.miks lähettelet päivittäin monia vastauksia itselles ilman mitään uutta tekstiä?
Kuten myös. Oli heillä varsinkin kaikkein paras osasto täynnä DVD- ja Blu-ray -levyjä.Mulla on ikävä Anttilaa.
Olin aikoinaan kesätyössä tavaratalossa, joka myöhemmin vaihtui Anttilaksi.Kuten myös. Oli heillä varsinkin kaikkein paras osasto täynnä DVD- ja Blu-ray -levyjä.
Olin aikoinaan kesätyössä tavaratalossa, joka myöhemmin vaihtui Anttilaksi.
Kävellessäni levyosaston kautta siellä soi sen kesän hitti. Sain työkaverini kautta seuraavan työpaikan ulkomailta. Anttilaan liittyy paljon muistoja, joita en viitsi levitellä tällä palstalla.
1980-lukuSpruits spruits
Aika monet täällä ei hallitse edes yhdyssanojen alkeita.Ap on korjannut otsikon, se oli alunperin
Anttilan posti myynti luettelo