Anttila ja Netanttila

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myy

Vieras
Onks Anttilassa samoja vaatteita myynnissä kun netanttilassa? Onko doublebeauty (isompien kokojen mallisto) vaatteita myös anttiloissa vaiko vaan netanttilassa?

Netanttilassa oli kivannäkösiä vaatteita mutta mä tykkään mieluummin kokeilla ja nähdä ennen ostoa. Sellanen palauttelu on jotenkin niin rasittavaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Palauttelu ei oo vaikeeta, kotona saat rauhassa kokeilla.

Mua ainakin ärsyttää jos pitää palauttaa. Ja sitten saat odotella rahoja takasin että tuleekohan ja koskakohan ne tulee... Eihän se sillä tavalla vaikeeta oo mutta ärsyttävää.

Alkuperäinen kirjoittaja myy:

Mua ainakin ärsyttää jos pitää palauttaa. Ja sitten saat odotella rahoja takasin että tuleekohan ja koskakohan ne tulee... Eihän se sillä tavalla vaikeeta oo mutta ärsyttävää.

ja postikulut kuitenki menettää vaikka kaikki palauttas.

Alkuperäinen kirjoittaja myy:

Minä olen aina ottanut laskuun,30 päivää korotonta maksuaikaa ja maksaa vain ne tuotteet mitkä pitää...eli ei venkslata edes-takas rahojen kanssa :)

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja sinkkuäiti:
Rahoja ei tarvitse odotella, jos palauttaa NetAnttilan tavarat Anttilaan. Sieltä saa rahat heti käteen.

Toi muuten on totta,netanttilan tuotteet voi palauttaa lähimpään anttilaan.

Ja jos pitää vaihtaa, niin siellä voi myös vaihtaa. Jos niiltä vaan löytyy tuotetta ja oikeaa kokoa mikäli on kyse vaatteesta/kengästä.

Yhteistyössä