V
vierailija
Vieras
Sinä olet kateellinen nuorille naisille.En missään nimessä. Nuoruuteni olen elänyt ja se oli silloin se. Vähän vanhempana on itsevarmempi ja vapautuneempi olo![]()
Sun aikas meni jo.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sinä olet kateellinen nuorille naisille.En missään nimessä. Nuoruuteni olen elänyt ja se oli silloin se. Vähän vanhempana on itsevarmempi ja vapautuneempi olo![]()
Yksittäistapauksia. Ei pidä yleistää.
"Moni mies kertoi päässeensä toteuttamaan haaveensa seksistä kypsemmän naisen kanssa jo parikymppisenä. Kokemukset olivat ennen kaikkea positiivisia. Monissa vastauksissa korostui se, kuinka kokeneempi nainen todella tuntui tietävän, mitä seksiltä halusi.
Osaan miehistä seksi oli tehnyt niin lähtemättömän vaikutuksen, että se herätti kutkuttavia muistoja monen kymmenen vuoden jälkeenkin.
– Nainen oli minua 30 vuotta vanhempi, minä 25-vuotias. Hän todellakin tiesi mitä teki ja halusi, nyt yli nelikymppinen mies kertoo kokemuksestaan parinkymmenen vuoden takaa."
Tekeekö ikäero sitten seksistä parempaa?”Kun olin parikymppinen, eräällä yli 10 vuotta vanhemmalla naisella oli tapana tulla tyydyttämään itseään luokseni päiväkahville. Kokenut nainen on itsevarmempi ja enemmän sinut itsensä kanssa, jolloin myös seksi on yleensä parempaa.” Mies, 38
Tekeekö ikäero sitten seksistä parempaa?
Monelle ainakin fantasia itseään huomattavasti iäkkäämmän rakastajan käsittelyyn pääsemisestä on kiihottava. Anonyymin viestipalvelu Jodelin seksinhaku- ja seksifantasiaryhmissä voi törmätä päivittäin keskustelunaloituksiin, joissa parikymppiset heteromiehet etsivät varttuneempaa seuraa vällyjen väliin."
Sinä olet kateellinen nuorille naisille.
Sun aikas meni jo.