antibioottikuuri ja hiiva, milloin otan lääkkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avuton aapee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

avuton aapee

Vieras
Sain ab-kuurin ja tälle kertaa muistin jopa pyytää Diflucan-tabun hiivaa varten, joka siis mulla aina seuraa ab-kuuria satavarmasti. enne oon hoitanut käsikauppalääkkeillä... no nyt kolmas päivä ab-kuuria menossa ja taashan se hiiva tuli! Mut en muistanut kysyä lekurilta enkä apteekissakaan, voinko ottaa tuon Diflucanin nyt heti vai pitääkö ensin syödä tuo antibioottokuuri loppuun... kiitos jos joku osaa neuvoa.

Minä olen aina ostanut sitä Canestenin rasvaa ja sillä hoitanut alkuun ja vasta kuurin lopulla ottanut esim tuon lääkkeen.
Jos otan lääkkeen heti kun tulee oireita, niin ne tulee takaisin.

Amorion on mulle muuten sellainen lääke, että kieltäydyn sitä ottamasta, tulee niin raju hiiva, ettei meinaa saada hoidettua millään sitä pois.

Okei.. amorionia sain minäkin. Tosi kiva! No on mulla tuolla gynodaktarinia, jospa kokeilis ensin sillä ja sit ottais ton tabub kun kuuri loppuu... Viheliäistä! Onneksi edellissestä ab-kuurista on tyyliin 5 vuotta.

[QUOTE="aapee";26094091]Okei.. amorionia sain minäkin. Tosi kiva! No on mulla tuolla gynodaktarinia, jospa kokeilis ensin sillä ja sit ottais ton tabub kun kuuri loppuu... Viheliäistä! Onneksi edellissestä ab-kuurista on tyyliin 5 vuotta.[/QUOTE]

Lääkäri mulle on sanonutkin, että Amorion on hiivaa aiheuttva lääke, ja todella ei enää mulle, ihan mega hiivan olen saanut pari kertaa.
Tämä tieto varmaan ilostutti sinua :whistle:
Vaikka eihän sitä välttis sulle tule.

Ja varsinkin jos on pidempi kuuri kuin joku kolme päivää, niin koittaisin sinnitellä sillä rasvalla alkuun.

Kyl se mulle tulee jos on jollekin tullakseen. Olen kärsinyt taannoin ko. vaivasta kroonisesti. Nyt tosin kun oon vähentänyt makena syönnin ihan minimiin niin on pysynyt pidempään poissa. Tämäkin vielä... :/

Yhteistyössä