Anteeksipyyntö Seannalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Typerä vieras.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Typerä vieras.

Vieras
En löytänyt enää sitä kuvaketjua jossa kommentoin kuvaasi juopoksi, puliakaksi tai jotakin vastaavaa typerää.
Asia on jäänyt vaivaamaan minua joten teen nyt tällaisen oman aloituksen ja pyydän vilpittömästi anteeksi.

Hyvin tää tässä menee :) Lääkäri kirjoitellut uusia lääkkeitä, akupunktio alkoi ja asiat alkanu selviämään. Lasten tulevaisuus on nyt virallisesti turvattu läheissijoituksella jos huonosti käy :)

Päätin jokin aika sitten et kysyjille vastaan niinkuin asia on ja moni on ensijärkytyksen jälkeen suhtautunut asiaan vähemmän hysteerisesti. Kohtauksia on vieläkin, viimeisin oli viikonloppuna mutta siitä selvittiin säikähdyksellä. Päivystäjän mukaan ovat harventuneet ja lieventyneet mikä on vain positiivista :)

Alkuperäinen kirjoittaja Typerä vieras.;25145398:
En löytänyt enää sitä kuvaketjua jossa kommentoin kuvaasi juopoksi, puliakaksi tai jotakin vastaavaa typerää.
Asia on jäänyt vaivaamaan minua joten teen nyt tällaisen oman aloituksen ja pyydän vilpittömästi anteeksi.

Tutki, älä hutki. Koskaan, koskaan ei kannattaisi tehdä typeriä nopeita johtopäätöksiä MISTÄÄN asiasta. Esimerkiksi kun näet äkäisen vanhuksen jossain ja kiukustut, sä voit ajatella vaikka että vanhus kärsii kroonisista kivuista, jotka ovat vieneet elämänilon tai jos joku on inhottava asiakaspalvelija, voit vaikka ajatella että sen vaimo/mies/anoppi/appi/ystävä/pomo/kuka tahansa on just pahoittanut sen mielen, ollut riitaa tai jotain paljon paljon pahempaa.

Hienoa, että pyysit anteeksi.

[QUOTE="nainen";25145749]Onko tuo sairaus nyt sellainen, että varmuudella lopuksi menehdyt siihen? Ei siis toivoa parantua? Voimia oikein paljon!![/QUOTE]

Kiitos ::)

Juu, selkäydinhermot eivät korjaannu/parane vaan vauriot ovat pysyviä.

[QUOTE="vieras";25146940]ja se liittyy tähän ketjuun miten? :D[/QUOTE]
Ihan vaan huomiona, onko mahdollisesti huumeiden käyttöä tässäkin taustalla? Tutkimuksessa ilmeni, että useamman vuoden huumeita käyttäneillä todettiin tätä todella usein kun taas ei lainkaan huumeita käyttävillä on äärimmäisen harvinaista... vähän niinkuin vaikkapa katkokävely, harvemmin esiintyy alkottomilla, poikkeuksetta pitkiä jaksoja vetäneillä enemmänkin sääntö kuin poikkeus. Ei siis liity mielestäsi ketjuun, jossa puhutaan kyseisestä sairaudesta?

[QUOTE="vieras";25146838]Älä vastaa jos kysymys loukkaa. :hug: Kuinka paljon sulla on odotettu elinaika? Kuukausia, vuosia, vuosikymmeniä? Ja mihin tuossa sairaudessa sitten lopulta kuolee? :([/QUOTE]

Ei kyselyt mua loukkaa :)

Ennustettavuutta ei ole. Se tässä julminta just on kun lääkäritkään ei osaa yhtään arvioida miten kauan menee. Tässä sairaudessa henki lähtee jos selkäydinhermot vaurioituu väärästä kohtaa, saa verenpainetaudin, aivopaineet nousee, sairastuu keuhkokuumeeseen tmv. Mulla tulee lähdön syy olemaan hermovauriot sydämessä ja palleassa.

Ihan vaan huomiona, onko mahdollisesti huumeiden käyttöä tässäkin taustalla? Tutkimuksessa ilmeni, että useamman vuoden huumeita käyttäneillä todettiin tätä todella usein kun taas ei lainkaan huumeita käyttävillä on äärimmäisen harvinaista... vähän niinkuin vaikkapa katkokävely, harvemmin esiintyy alkottomilla, poikkeuksetta pitkiä jaksoja vetäneillä enemmänkin sääntö kuin poikkeus. Ei siis liity mielestäsi ketjuun, jossa puhutaan kyseisestä sairaudesta?

olisitko kiltti ja linkittäisit tänne noita tutkimuksia kun mä en ole kuullutkaan että on yleinen narkkareilla?

[QUOTE="vieras";25147037]Voimia hirveesti!!!

Onko sulla edelleen yhtä huono ennuste kuin tossa lokakuussa aloittamassasi ketjussa?
Miten lapsesi reagoivat uutiseen?

Halaus![/QUOTE]

Lapset otti uutisen todella hyvin vastaan, vain pieniä "kohtauksia" asian tiimoilta on ollut. Mutta niistä on selvitty. Olen saanut virallisen luvan valmistella lapsia tulevaan (helvetin pitkä tarina, älkää kysykö) ja pienin askelin edetään. Joulun aika on mulle tärkeää ja sen on kaikki läheiset huomanneet, joten saan tehdä kuten haluan ja moni tuleekin meille joulun viettoon (olen edelleen matkustuskiellossa) :)

Kiitos kaikille voimista, niitä tarvitaan ja uskokaa tai älkää mut tästä palstasta on tullut mulle henkireikä :D :D :D

Kylmät väreet tuli ja hieman itkettikin kun tätä ketjua ja linkittämääsi luin. Kuinka jaksat olla noin rohkea ja voimakas, nuin vaikean tilanteen edessä? Olet kyllä hyvin vahva ihminen. Voimia sulle hirmusesti.

Yhteistyössä